|
|
کدخبر: ۱۶۱۳۸۴

برای رفتن به جده ۳ قاره را پشت سر گذاشتیم!

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: تیم ما بعد از قهرمانی در جام حذفی به یکباره رها شد و هیچ حمایتی از بازیکنان تراکتورسازی صورت نگرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، تراکتورسازی تبریز همانند فصل گذشته نتوانست در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی بگیرد و در نهایت از دور این رقابت ها کنار رفت. سعید دقیقی، مهاجم تراکتورسازی معتقد است که کمبود تجربه یکی از دلایل حذف تراکتورسازان از آسیا بوده است. او در مورد حذف تراکتورسازی و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبرنگار تسنیم پاسخ داد که مشروح آن در زیر می آید:

تسنیم: چرا تراکتورسازی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان صعود نکرد؟

ناکامی ما در آسیا چند دلیل دارد. اولین دلیل این است که تیم ما در آسیا کم تجربه بود در ضمن باید قبول کرد که در گروه بسیار سختی قرار گرفته بودیم. حریفان ما پولدارترین و قوی ترین باشگاه ها در کشور خود محسوب می شوند و کار سختی مقابل آنها داشتیم. کم تجربگی و بدشانسی دیگر دلیل حذف تراکتورسازی بود در ضمن فکر می کنم تیم ما بعد از قهرمانی در جام حذفی به یکباره رها شد و هیچ حمایتی از بازیکنان تراکتورسازی صورت نگرفت. در ضمن از لحاظ امکاناتی هم مشکل داشتیم.

تسنیم: منظورت چیست؟

به هر حال امکانات تراکتورسازی را نمی توان حتی با بعضی از باشگاه ها در ایران مقایسه کرد، چه برسد به تیم های عربی. ما از طریق ۳ قاره به جده رفتیم و راه ۲ ساعته را در ۱۷ ساعت طی کردیم! به هر حال همین مشکلات ریز و درشت تاثیر خاص خودش را دارد، در ضمن بازیکنان هم به دلیل برخی بی توجهی ها ناراحت هستند. در باشگاه تراکتورسازی هر وقت صحبت از پول می شود به ما می گویند که تیم های دیگر هم پول ندارند. ما به جای اینکه خودمان را درست کنیم دنبال ضعف تیم های دیگر هستیم. چرا نباید از نکات مثبت الگوبرداری کنیم؟!

تسنیم: با این شرایط حتماً بازیکنان تراکتورسازی از مسئولان باشگاه ناراحت هستند.

ما بعد از قهرمانی در جام حذفی شایسته تقدیر بهتری بودیم. بچه ها به خاطر بی توجهی مسئولان ناراحت هستند و این در حالی است که ما بعد از ۴۳ سال در جام حذفی قهرمان شدیم و اولین تیمی بودیم که سهمیه گرفتیم. شما مطمئن باشید اگر دیرتر قهرمان جام حذفی می شدیم در لیگ هم نتایج بهتری می گرفتیم.

تسنیم: دوست داری در تراکتورسازی بمانی؟

هنوز که ۴۰ درصد از مبلغ قراردادم را نگرفته ام و چک های باشگاه هم پاس نشده است. اول باید تسویه حساب کنم در ضمن باید در مورد فصل بعد بگویم که هنوز چیزی مشخص نیست. من تراکتورسازی و مردم آذربایجان را از صمیم قلب دوست دارم و فصل خوبی را پشت سر گذاشته ام. قهرمانی در جام حذفی و گلی که در فینال زدم برای همیشه در قلبم یادگار می ماند. هنوز تکلیف ماندن یا جدایی ام از تراکتورسازی مشخص نیست و فعلاً باید صبر کنم.

تسنیم: توقع نداشتی به تیم ملی دعوت شوی؟

من امسال با اینکه در پست تخصصی خود یعنی مهاجم بازی نکردم ولی فکر می کنم عملکرد خوبی داشتم. معتقدم تراکتورسازی باید سهمیه بیشتری در تیم ملی می گرفت ضمن اینکه فکر می کنم خیلی ها حق شان بود ولی دعوت نشدند. بعضی ها از لحاظ فنی و عملکردی، نسبت به من پایین تر بودند ولی دعوت شدند. با این حال من برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار