|
|
کدخبر: ۱۶۱۴۳۰

امیدوارم در عربستان هر نتیجه ای رقم می خورد به صعود ما منجر شود

دروازه بان تیم فوتبال سپاهان گفت: ما از اوایل اردوهای تیم ملی در این اردو حضور داشتند و حالا به خاطر اینکه در این اردو به دلیل عدم برنامه ریزی بخواهند جام جهانی را از دست بدهند قطعا ناراحت کننده است. بازیکنان ما گناه دارند.

شهاب گردان در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص شرایط سپاهان، وضعیت خودش در درون دروازه این تیم، شعار علیه کرانچار و حسرت از دست دادن جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل صحبت هایی کرد که در زیر می خوانید.

فارس: بعد از مدت زیادی صبوری کردن بالاخره درون دروازه سپاهان قرار گرفتی و دوباره بازی کردی. در این باره صحبت کن.

من خوب تمرین می کردم و همیشه شرایطم خوب بود و به همین دلیل هیچگاه برای حضور در ترکیب اصلی سپاهان ناامید نبودم. من همیشه تلاشم را می کردم و به همین دلیل در تمرین امروز سعی می کردم بهتر از دیروز باشم اما خوشبختانه در اواخر فصل فرصت به من رسید و خودم هم قدر این فرصت را دانستم و توانستم از این فرصت به نحو احسن استفاده کنم تا در ترکیب اصلی باقی بمانم.

فارس: بعد از مدت ها که بازی می کنی سپاهان هم نتایج خوبی می گیرد، نقش خودت را در این نتیجه گیری های تیمت چقدر می دانی؟

تیم ما کلا امسال خیلی خوب بازی می کرد اما متأسفانه در بعضی از بازی ها فقط نتیجه را از دست می دادیم که آن هم خلاف جریان بازی رقم می خورد. وقتی هم که من بازی نمی کردم شرایط به همین گونه بود و در خیلی از بازی ها حاکم توپ و و میدان بودیم اما خلاف جهت بازی گل می خوردیم و همین موضوع باعثشد که امتیازهایی را از دست بدهیم اما خوشبختانه از زمانی هم که من به تیم اضافه شدم توانستیم ۳ بازی را ببریم و ۲ بازی را اضافه کنیم و خوشبختانه باختی نیاوردیم و انشاء الله این روند در بازی با الهلال هم ادامه داشته باشد تا این تیم را هم ببریم و بتوانیم از گروهمان در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان تیم اول صعود کنیم تا ناکامی مان در لیگ برتر و جام حذفی را جبران نماییم.

فارس: از ناکامی سپاهان در لیگ صحبت کردی. امسال بعد از ۸ سال سپاهان دستش از سهمیه آسیایی کوتاه ماند. فکر می کنی دلیل این مسئله و این افت چه می تواند باشد؟

به این موضوع افت نمی توان گفت شما اگر نگاه کنید ما فقط به دلیل اختلاف یک گل سهمیه آسیایی را از دست دادیم، سپاهان چندین سال بود که در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت و این خیلی بد است که در آسیا نیستیم اما باور کنید که مسئولان باشگاه، عوامل تیم و حتی هواداران هم از این موضوع ناراحت هستند اما باز هم می گویم اسم این موضوع افت نیست. ما امسال می توانستیم قهرمان لیگ شویم اما با یک اختلاف گل سهمیه آسیایی را هم از دست دادیم. امیدوارم با برد مقابل الهلال از گروهمان بالا برویم تا در لیگ قهرمانان آسیا باقی بمانیم و امیدوارم که سال بعد هم در لیگ این ناکامی ها را جبران کنیم.

فارس: فکر نمی کنی خیلی دیر به دروازه سپاهان رسیدی؟

این موضوع مهم نیست که یک بازیکن چه زمانی بازی کند؛ مهم این است که وقتی بازیکن در زمین قرار می گیرد به گونه ای بازی کند که اعتماد کادر فنی را جلب نماید.

فارس: البته منظورم از دیر به دروازه سپاهان رسیدن این بود که لیست تیم ملی برای حضور در جام جهانی تقریبا در حال بسته شدن است و اگر زودتر بازی می کردی این شانس را داشتی تا یکی از مسافرین جام جهانی باشی.

این موضوع هم خواست خدا بود و من همیشه شاکر خداوند هستم. شاید امسال می توانست برای من بدتر تمام شود و حتی در آخر فصل هم بازی به من نرسد اما خوشبختانه این فرصت به من رسید تا بتوانم خودم را دوباره نشان دهم. البته واقعا ناراحت کننده است که یک فوتبالیست جام جهانی را از دست بدهد. برای من هم سخت است اما با غصه خوردن و ناراحتی چیزی عوض نمی شود. من همیشه سعی می کنم رو به جلو نگاه کنم و فکر می کنم این فرصت هنوز هم برای من وجود دارد چرا که سن و سالم به گونه ای است که می توانم از این شانس دوباره استفاده کنم تا در جام جهانی بعدی هم شانس حضور داشته باشم.

فارس: سپاهان در چند بازی آخر مقابل حریفانش نتیجه خوبی گرفته اما باز هم شاهد هستیم که عده ای از هواداران این تیم علیه کرانچار شعار می دهند. خودت به عنوان یکی از بازیکنان این تیم دلیل این موضوع را چه می دانی؟

من با این حرف شما موافق نیستم. فکر می کنم فقط بازی با نفت بود که چون نتوانستیم سهمیه آسیایی را بگیریم یک سری از هوادارانمان ناراحت بودند و خیلی کوتاه و مختصر علیه کرانچار شعار دادند که البته در بازی با السد دیدید که مردم بیشتر از قبل به استادیوم آمدند و از اول تا آخر بازی همه عوامل تیم را تشویق می کردند و این جوی که شما درباره اش صحبت می کنید اصلا وجود ندارد. نبودن ما در لیگ قهرمانان آسیا مقداری برای هوادارانمان سخت بود و آن عده از هوادارانی که کم طاقت تر بودند شعار مختصری دادند که البته در بازی با السد جبران کردند و نشان دادند که دلشان برای سپاهان می سوزد.

فارس: این هفته در لیگ قهرمانان آسیا با الهلال بازی حساسی دارید که برای سپاهان یک فینال به تمام معناست. از این بازی صحبت کن و اینکه چقدر از الهلال شناخت دارید؟

من پیش از این مقابل الهلال بازی کرده ام. این تیم یکی از خوب های آسیاست که فوتبال خوبی بازی می کند. ما این تیم را در اصفهان بردیم اما شرایط بازی برگشت بسیار سخت و حساس است چون هر دو تیم برای برد وارد زمین می شوند تا بتوانند به مرحله بعد راه پیدا کنند و به همین دلیل کار حساس تر و سخت تر می شود. الهلال تیم پرهواداری در عربستان است اما ما برای صعود در آسیا چاره ای جز امتیاز گرفتن از این تیم نداریم اما خوشبختانه در اصفهان بازی خوبی مقابل این تیم انجام دادیم و من امیدوارم که در بازی برگشت هم سربلند از بازی خارج شویم. ما با مساوی هم صعود می کنیم اما من امیدوارم نتیجه هر چه می خواهد رقم بخورد، بخورد اما سپاهان صعود کند!

فارس: با توجه به شرایطی که امسال در سپاهان داشتی در لیگ آینده تو را در این تیم می بینیم؟

من سپاهان را دوست دارم و دوست دارم در این تیم باقی بمانم اما همه چیز بستگی به شرایط باشگاه و خودم دارد که ببینیم می توانیم به تفاهم برسیم یا نه اما من برای ماندن در سپاهان مشکلی ندارم.

فارس: صحبت از خط خوردن ۶ ملی پوش سپاهان توسط کی روش شنیده می شود، عکس العمل بازیکنان و موضع باشگاه سپاهان در این مورد چه بوده است؟

مطمئنا این موضوع ناراحت کننده است و بازیکنان ما از اوایل اردوهای تیم ملی در این اردو حضور داشتند و حالا به خاطر اینکه در این اردو به دلیل عدم برنامه ریزی بخواهند جام جهانی را از دست بدهند قطعا ناراحت کننده است. بازیکنان ما گناه دارند. سپاهان بازی های حساسی در آسیا داشته و دارد و تیم ما هم ۶ بازیکن کلیدی اش به جام جهانی دعوت شده بود و اگر قرار بود آنها به اردوی تیم ملی بروند ما به مشکل می خوریم البته این اتفاق فقط برای باشگاه ما رخ نداد، فولاد، استقلال و تراکتورسازی هم بازیکنان شان را ندارند اما نمی دانم چرا این تصمیم فقط درباره سپاهان گرفته شده است. این تصمیم نگران کننده ای است و امیدوارم این سوء تفاهم رفع شود و بازیکنان ما به اردوی تیم ملی اضافه شوند.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار