|
|
کدخبر: ۱۶۱۴۷۳

کاپیتان تیم والیبال بانوان متین ایران معتقد است که اگر متین مقابل ویتنام هم مانند بازی با ژاپن ظاهر شود، می تواند این تیم را شکست دهد.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،فرنوش شیخی درباره بازی متین مقابل نماینده ژاپن گفت: تیم ژاپن یک تیم المپیکی است و بهترین تیم این دوره از بازی هاست که شانس زیادی برای قهرمانی دارد و ما هم در بازی با ژاپن سعی کردیم ایرادات خود را پوشش دهیم و اشتباهات مسابقه قبل را تکرار نکردیم.

وی ادامه داد: در دو ست اول این بازی خوب ظاهر شدیم اما در ست سوم تیم ژاپن ما را آنالیز کرد و دیگر نتوانستیم از آن ها امتیاز بگیریم البته در زمان این مسابقه اجازه ندادیم که بازیکنان اصلی از زمین بیرون بروند و بازیکنان ذخیره جایگزین آن ها شوند.

کاپیتان تیم والیبال بانوان متین ورامین افزود: در این بازی توپ در رفت و برگشت بین دو تیم بود ولی حمله های قدرتمندی نداشتیم و فکر می کنم که در دفاع بسیار ضعیف بودیم. ژاپنی ها در حملات خود ترکیبی ظاهر می شدند.

شیخی تصریح کرد: فکر می کنم با این که امتیازهایمان پایین تر از بازی مقابل تایلند بود اما بهتر از مسابقه قبلی مقابل حریف خود بازی کردیم. هر چه که جلوتر می رویم به هدف خود نزدیک تر می شویم و می خواهیم برابر تایلند نتیجه بگیریم.

کاپیتان تیم والیبال بانوان متین ورامین درباره تیم ویتنام خاطرنشان کرد: تا کنون چند دوره در این مسابقات مقابل تیم ویتنام بازی کرده ایم و اگر مانند بازی را که مقابل ژاپن داشتیم را مقابل تیم ویتنام انجام دهیم، می توانیم مقابل آن ها به پیروزی برسیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار