|
|
کدخبر: ۱۶۱۵۵۵

مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ ابراز امیدواری کرد که ستاره پرتغالی رئال مادرید مقابل این تیم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان به میدان برود.

به گزارشخبرگزاری فارس، کارل هاینس رومینیگه اعلام کرد که امیدوار است کریستیانو رونالدو برای بازی مقابل بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده باشد.

بازیکن ۲۹ ساله به دلیل مصدومیت عضلانی در جریان پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل بورسیا دورتموند در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سایر مسابقات تیمش پس از آن به میدان نرفت و فینال کوپا دل ری مقابل بارسلونا را نیز از دست داد.

به هر حال رومینیگه امیدوار است که بازیکن سابق منچستر یونایتد در ترکیب اصلی رئال مادرید قرار بگیرد و گفت: همیشه می خواهم مطمئن باشم که بهترین بازیکنان در زمین حضور دارند زیرا نیمه نهایی نمایش بزرگی است که در سراسر دنیا نشان داده می شود.

وی افزود: بازی دیگر نیمه نهایی میان چلسی و اتلتیکو نیز خوب است اما اگر رئال مادرید با بایرن مونیخ بازی کند، مسابقه ای خواهد شد که همه دنیا تماشایش می کنند. همیشه امیدوارم که بهترین بازیکنان در زمین باشند اما آیا رونالدو هم آماده است؟ نمی توانم اکنون چیزی بگویم.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار