|
|
کدخبر: ۱۶۱۷۴۷

فولاد خوزستان تنها نماینده فوتبال ایران بود که با اقتدار از گروه خود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد البته فولادی ها یک بازی تشریفاتی هم در دور گروهی در پیش دارند.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانشاگردان حسین فرکی فردا ساعت ۹ صبح از اهواز به سمت دمام پرواز می روند و سپس به الحصا سفر خواهند کرد. البته هنوز محل اقامت نماینده کشورمان مشخص نشده و فردا ظهر نماینده باشگاه الفتح فولادی ها را تا هتلشان همراهی خواهد کرد.

*ابن قاسم: به الفتح ببازیم باز هم صدرنشین هستیم

سرپرست فولاد در خصوص بازی تیمش مقابل الفتح گفت: ما چه ببریم و چه ببازیم صعودمان به عنوان صدرنشین گروه قطعی است البته این دیدار را دست کم نخواهیم گرفت و با تمام قوا به مصاف عربها خواهیم رفت.

*آخرین تمرین فولاد در اهواز

عصر امروز ساعت ۱۸ فولادی ها آخرین تمرینشان را قبل از بازی با الفتح انجام خواهند داد که در این نوبت تمرین فرکی بازیکنانش را به آرامش دعوت خواهد کرد و مرور کارهای تاکتیکی را در دستور کار بازیکنان قرار می دهد.

*غیبت ملی پوشان مقابل نماینده عربستان

تیم فولاد خوزستان نه مصدوم دارد و نه محروم تنها سه ملی پوش فولاد یعنی بختیار رحمانی، مهرداد جماعتی و سوشا مکانی به دلیل حضور در اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی ۳ اردیبهشت در مصاف با الفتح غایب خواهند بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار