|
|
کدخبر: ۱۶۱۷۹۷

فیفا از باشگاه طلبکار است نه کاروالیو

مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به نامه فیفا، کاروالیو مطالبه ای ندارد و این ۵۵۰۰ فرانک سوئیس که در صدد واریز آن به فیفا هستیم، طلب فیفا از محل دادرسی پرونده کاروالیو است.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگارانامیرعلی حسینی افزود: همانطور که پیش از این در سایت رسمی باشگاه هم مورد اشاره قرار گرفت، مبلغی که این روزها مسوولان باشگاه طبق نامه فیفا در حال پیگیری برای پرداخت آن است، مربوط به طلب فیفا از محل هزینه دادرسی پرونده آقای کاروالیو می شود و ارتباطی به پیگیریهای وی یا آقای وینگادا ندارد که موضوع از آن طریق دنبال شود.

وی ادامه داد: فیفا روز ۱۲ فروردین(اول آوریل) طی نامه ای مراتب را به اطلاع فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس رساند و مهلت ۳۰ روزه ای را هم برای پرداخت تعیین کرد. از همان زمان نیز پیگیری کارها آغاز شد. فدراسیون فوتبال همچنین مراتب را به اطلاع وزارت ورزش و جوانان رساند که از آن طریق به باشگاه منتقل و از سوی باشگاه نیز اعلام شد که اقدامات برای اختصاص اعتبار و همچنین انتقال مبلغ مورد نظر به حساب فیفا با توجه به مشکلات موجود در حال انجام است.

مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: در این مورد، آقایان وینگادا و کاروالیو به صورت مستقیم طرف حساب باشگاه نبودند و همانطور که گفته شد، فیفا هزینه دادرسی خود را مطالبه کرده است. به همین دلیل هم مبلغ مورد نظر به واحد فرانک سوئیس اعلام شد.

حسینی تصریح کرد: در نامه فیفا ابتدا به دو مبلغ ۶۳ هزار دلار و ۲۰۰۰ فرانک سوئیس اشاره شده بود که باید طبق حکم صادره به آقای کاروالیو اختصاص می یافت و در ادامه به مبلغ ۵۵۰۰ فرانک سوئیس اشاره شده بود که باشگاه باید به عنوان طلب فیفا از محل هزینه دادرسی پرداخت کند. در پاراگراف بعدی همین نامه، فیفا به نامه فدراسیون فوتبال پرتغال و نامه پیوست آن از آقای کاروالیو به تاریخ ۲۴ جولای ۲۰۱۳ اشاره کرده است که در آن وی خبر از توافق با باشگاه بر سر ارقام یاد شده و پایان یافته تلقی شدن پرونده ایشان را داد.

مدیر روابط بین الملل پرسپولیس گفت: به این ترتیب طبق نامه فیفا فقط باید ۵۵۰۰ فرانک سوئیس هزینه دادرسی که طلب فیفا است را پرداخت کنیم که با دستور و پیگیری جناب آقای پروین مدیر عامل محترم باشگاه، اقدامات لازم در حال انجام است تا وجه مذکور قبل از مهلت مقرر به حساب فیفا واریز گردد.

وی در پایان افزود: همچنین ضمن تشکر از رسانه های محترم که همواره تلاش می کنند اخبار را دقیق و سریع به اطلاع افکار عمومی و هواداران برسانند، تقاضا داریم در موارد گوناگون، مطالب را از مراجع رسمی و قانونی باشگاه پیگیر شوند تا ضمن جلوگیری از ارائه اطلاعات نادرست از سردرگمی افکار عمومی جلوگیری شود. در این پرونده نیز با پیگیریهای مدیریت باشگاه، امور محوله در روابط بین الملل و بخش حقوقی دنبال می شود و موضوعی برای پیگیری خارج از مجموعه باشگاه وجود ندارد. اظهارات افراد غیر مسوول نیز در این باره فاقد اعتبار است.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار