|
|
کدخبر: ۱۶۱۸۱۴

نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال

مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال امروز با برتری تیم های مهرام و پتروشیمی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا عصر امروز در تهران و ماهشهر آغاز شد. در دیدار تهران تیم های مهرام و دانشگاه آزاد مقابل هم به میدان رفتند که جدال دو تیم در تهران با حساب ۸۵ بر ۶۷ به سود مهرام به پایان رسید.

در این بازی که در تالار بسکتبال آزادی تهران و از ساعت ۱۶ آغاز شد مهرام با ترکیب فرید اصلانی، سعید داورپناه، صمد نیکخواه بهرامی، اوشین ساهاکیان و حامد حدادی وارد میدان شد و مهران شاهین طبع هم ترکیب حامد حسین زاده، آنتونی گراندی، محمد جمشیدی، محمد حسن زاده و ابراهیم توماس را برای این بازی در نظر گرفت.

مهرام در کوارتر اول در یک بازی بسیار نزدیک ۱۸ بر ۱۷ بازنده شد، اما در کوارتر دوم موفق شد ۲۳ بر ۱۵ به برتری برسد و با پیروزی ۴۰ بر ۳۳ به رختکن برود.

در نیمه دوم و کوارتر سوم مهرام باز هم تیم برتر میدان بود و توانست ۲۴ بر ۲۰ نتیجه را از آن خود کند و کوارتر چهارم را نیز ۲۱ بر ۱۴ برنده بازی شدند.

در دیگر بازی امروز پتروشیمی در خانه میزبان ذوب آهن بود. پتروشیمی با جذب دو یار خارجی در این دیدار حاضر شده بود و ارسلان کاظمی، ملی پوش خود را در اختیار نداشت.

شاگردان مهران حاتمی در تیم میزبان موفق شدند در این بازی خانگی ۸۰ بر ۷۲ پیروز شوند.

دیدارهای دوم این مرحله همانند بازی نخست فردا به میزبانی مهرام و پتروشیمی برگزار می شود.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار