|
|
کدخبر: ۱۶۲۰۵۱

هفته سی ویکم بوندس لیگا

خبرگزاری تسنیم: در شبی که تیم فوتبال بایرلورکوزن در خانه نورنبرگ به پیروزی رسید شالکه در خانه اشتوتگارت متحمل شکست شد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، پرونده هفته سی ویکم بوندس لیگای آلمان شب گذشته(یکشنبه) با انجام دو دیدار بسته شد که طی آن تیم های بایرلورکوزن و اشتوتگارت با پیروزی میدان مسابقه را ترک کردند.

در یکی از این دیدارها نورنبرگ در خانه اش پذیرای بایرلورکوزن بود که در نهایت با نتیجه ۴ بر یک مغلوب میهمانش شد. برای لورکوزن در این مسابقه اِمیر اسپاهیچ(۱۶ و ۸۰) و سباستین بوینیش(۴۸) و روبرتو هیلبرت(۸۷) گلزنی کردند و تک گل نورنبرگ را هم ماروین پلاتنهارت در دقیقه ۲۶ به ثمر رساند. لورکوزنی ها با این برد ۵۴ امتیازی شدند اما همچنان در جایگاه چهارم جدول بوندس لیگا جای دارند.

در آخرین بازی هفته هم اشتوتگارت پایین جدولی در خانه خود به دیدار شالکه سوم جدولی رفت و موفق شد میهمانش را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد. شالکه با این شکست ۵۸ امتیازی باقی ماند ولی تغییری در جایگاه سومی اش به وجود نیامد. اشتوتگارت هم با کسب این پیروزی ۳۱ امتیازی شد و با قرار گرفتن در مکان پانزدهم جدول خود را کمی از منطقه خطر سقوط به دسته پایین تر جدا کرد.

در جدول رده بندی بوندس لیگا تیم های بایرن مونیخ، دورتموند و شالکه به ترتیب با ۸۱،۶۴ و ۵۸ امتیاز در رده های اول تا سوم جای دارند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار