|
|
کدخبر: ۱۶۲۰۷۸

۵۲ روز تا جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل

سفیر نیجریه در برزیل اعلام کرد که مردم کشور میزبان جام جهانی در این رقابت ها از عقاب ها در مقابل آرژانتین حمایت خواهند کرد.

به گزارشخبرگزاری فارسو به نقل از «سان نیوز آنلاین»، زمانی که مالام آدامو اموزوزو، سفیر نیجریه در برزیل فاش کرد که برزیلی ها از عقاب ها حمایت خواهند کرد تا آرژانتین را شکست دهند و به عنوان صدرنشین گروه F به مرحله بعدی رقابت های جام جهانی برزیل ۲۰۱۴ صعود کنند، روحیه بازیکنان تیم ملی نیجریه افزایش یافت.

مالام آدامو که در نشست باشگاه هواداران فوتبال نیجریه با تامونو دانگوگو، وزیر ورزش این کشور حضور داشت، اعلام کرد که برزیلی ها مشتاقانه منتظر حضور نیجریه هستند زیرا معتقدند که آنها مشترکات زیادی با غول های آفریقا دارند.

به گفته رافیو لادیپو، رئیس باشگاه هواداران در گفت و گویی با این سایت اعلام کرد که حمایت حداکثری هواداران برزیلی از این حقیقت نشأت می گیرد که آنها نیجریه را با وجود رده بندی فیفا، قدرتمندترین تیم گروه F می دانند.

وی اظهار داشت: باشگاه هواداران فوتبال نیجریه جلسه ای با وزیر ورزش داشتند درخواست کمک مالی خود برای اعزام اعضای به برزیل به منظور تشویق تیم ملی را مطرح کردند و من باید به شما بگویم که این جلسه نتیجه بخش بود. علاوه بر این سفیر نیجریه در برزیل به ما اطمینان داد که مردم برزیل مشتاقانه منتظر ورود نیجریه به برزیل هستند.

لادیپو ادامه داد: در حقیقت او به ما و وزیر ورزش گفت که چه قدر با برزیلی ها تعامل دارد و آنها خودشان را برای ملحق شدن به ما در تشویق تیم ملی نیجریه آماده کرده اند. به گفته وی بازی تیم ما در مرحله گروهی مقابل آرژانتین تعداد زیادی از برزیلی ها از تیم ما حمایت خواهند کرد. وی همچنین اشاره کرد که تنها زمانی برزیلی ها از عقاب ها حمایت نمی کنند که نیجریه احتمالا در فینال مقابل میزبان به میدان برود.

لادیپو با یادآوری سال ۱۹۹۶ که تیم المپیک این کشور به کاپیتانی کانو نوانکوو در فینال مقابل آرژانتین به میدان رفت و برزیلی ها به حمایت از نیجریه برخاستند، خاطرنشان کرد: به یاد می آورم که چگونه برزیل ها برای تشویق تیم روایی در المپیک ۱۹۹۶ آتلانتا مقابل آرژانتین به ما ملحق شدند. این دقیقا همان کاری است که آنها در جام جهانی تکرار خواهند کرد. سفیر کشور ما در برزیل این اطمینان را به ما داده است.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار