|
|
کدخبر: ۱۶۲۰۸۶

رئیس کمیته بین المللی المپیک طی نامه ای اعلام کرد که اولین مدال بمسابقات قهرمانی ووشو ۲۰۱۴ نوجوانان را اهدا می کنم.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،کمیته بین المللی ووشو نامه ای از توماس باخ، رئیس کمیته بین المللی المپیک دریافت کرده که در این نامه اظهار داشت: " من مسابقات قهرمانی ووشوی ۲۰۱۴ نانجینگ گاچون شرکت خواهم کرد و اولین مدال طلای ووشو YOGرا اهدا خواهم کرد.

ووشو از ۲۲ تا ۲۴ اوت به عنوان ورزش نمایشی المپیک جوانان مطرح خواهد شد که شامل دو رشته ساندا و تالو در مجموع ۱۵ رویداد است. ۴۵ تیم از کشورها و مناطق مختلف جهان و در مجموع ۱۴۰ ورزشکار جوان در رده سنی ۱۷ تا ۱۸ ساله در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

یوزای چنگ، رئیس فدراسیون بین المللی ووشو در اوایل سال جاری باخ را برای حضور در مسابقات قهرمانی ووشو YOG دعوت کرد. به دنبال آن باخ از حضورش در مسابقات قهرمانی ووشو گاچون و اهداء اولین مدال طلای این رقابت ها خبر داد.

. گاچون تنها میزبان رسمی " زادگاه ووشو " در نانجینگ که در آن ووشو " بومی " پررونق است. با توجه به اداره ورزش گوچوان، این منطقه از تاریخ غنی ووشو برخوردار و از عهد سونگ داینستی در این بازی شهرت یافته است. تمرین مردمی ووشو در عهد خاندان مینگ و چینگ به اوج خود رسید که از دو بخش عمده گاوچون شیجیا و گاوچون زینگزونگ تشکیل شده است.

مسابقات ووشو YOG در مرکز ورزشی گاوچون برگزار خواهد شد. این مجموعه ورزشی در سال ۲۰۱۰ ساخته شد و میزبان مسابقات ساندای ملی در سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۲ بوده که آزمون جامعی برای مسابقات ووشو YOG داشت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار