|
|
کدخبر: ۱۶۲۱۶۷

بعضی بازیکنان ۹۵ درصد پول گرفتند و بعضی ۵ درصد

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما چون پول نداشتیم، نمی توانستیم خریدهای خوبی برای استقلال انجام دهیم.

کریم بوستانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص روند حرکتی تیم فوتبال استقلال در لیگ سیزدهم گفت: ما لیگ را خوب شروع کردیم اما به مرور زمان مشکلاتی شامل مسائل مالی، مصدومیت بازیکنان و جدا شدن تعدادی از آنها باعثشد تا روند خوب ما دچار وقفه شود. ما حتی در مقطعی از لیگ در صدر جدول هم بودیم اما ابزار ما جور نبود و از همین موضوع ضربه خوردیم اما با این حال سعی کردیم تیم را جمع و جور کنیم.

وی ادامه داد: نداشتن بازیکنان کلیدی در لیگ امسال به ما ضربه زد وبه طور مثال خسرو حیدری و هاشم بیک زاده دو بال کناری مان را در مقطعی از فصل همزمان با هم نداشتیم که البته این اواخر آمدند و به ما کمک کردند اما رفتن منتظری، مجیدی و نکونام هم در این میان تاثیرگذار بود البته نباید از مصدومیت تیموریان هم بی تفاوت گذشت که هر زمان او را نداشتیم خلاء او احساس می شد البته ما در بازی با تراکتورسازی می توانستیم پیروز شویم و حتی سهمیه آسیایی بگیریم اما متاسفانه باختیم و دست مان از سهمیه کوتاه شد.

مربی تیم فوتبال استقلال افزود: موضوع دیگر نداشتن پول بود که باعثشد نتوانیم بازیکنان خوبی جذب کنیم و با همان بازیکنان فصل قبل که قهرمان شده بودیم لیگ را آغاز کردیم که در ادامه راه تعدادی از آنها از ما جدا شدند. گاهی در لیگ شرایط به گونه ای بود که حتی ما روی نیمکت سه بازیکن ذخیره داشتیم و هیچ زمان ۱۱ بازیکن اصلی و مورد دلخواه مان را در اختیار نداشتیم. شما به فوتبال ارورپا نگاه کنید که وقتی یک تیم یک بازیکن اصلی اش را ندارد، به هم می ریزد. ما در لیگ قهرمانان آسیا به جای اینکه تقویت شویم، تضعیف شدیم.

بوستانی در پاسخ به این سؤال که خیلی ها به خریدهای استقلال در نیم فصل ایراد می گیرند و فکر می کنید عملکرد این بازیکنان مثبت بود یا نه، اظهار داشت: ما چون پول نداشتیم نمی توانستیم خریدهای بهتر از این انجام دهیم. به طور مثال اولادی ۱۲۰ میلیون به باشگاه نفت پول داد تا به استقلال بیاید و کبه هم به ما پیوست در حالی که در داماش از او زیاد بازی نمی گرفتند و او هم نتوانست به ما کمک کند. شما وقتی به بازار می روید اما پول در جیب تان نباشد سعی می کنید اجناس ارزان تر بخرید!

وی در مورد اینکه شما از بی پولی صحبت می کنید اما لیست منتشر شده وزارت ورزش نشان داده که در استقلال بازیکنانی با رقم های نزدیک به دو میلیارد و حتی بیشتر حضور دارند و این دو مورد همدیگر را نقض می کنند، گفت: شما همین لیست را ببینید به چند نفر پول دادند؟ پول به استقلال دیر می آمد. البته بعضی از بازیکنان هم ۹۵ درصد پول گرفتند و بعضی ۵ درصد.

بوستانی در ادامه درباره توزیع نامناسب پول میان بازیکنان استقلال که باعثشده بود صدای برخی از آنها دربیاید، افزود: من نمی توانم در مورد این موضوع صحبت کنم چرا که این موضوع یک بحثمدیریتی است و فتح الله زاده هم به تنهایی برای پول می جنگد و فکر می کنم وزارت ورزش که فقط هیأت مدیره تعیین کند اما پول نمی دهد باید به استقلال کمک کند.

مربی تیم فوتبال استقلال در پایان درباره بحثتغییرات در باشگاه استقلال اظهار داشت: هر زمان باشگاه تصمیمات جدیدی بگیرد درباره این مسائل هم می شود صحبت کرد اما همه چیز بستگی به خود باشگاه دارد که بخواهند کادر فنی را نگه دارند یا نه و تا آن زمان نمی توانیم درباره این موضوع صحبت کنیم.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار