|
|
کدخبر: ۱۶۲۲۳۶

مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی شیراز گفت: در مورد قرعه کشی مکان بازی پلی آف باید اذعان کنم که چندان به حال ما فرقی ندارد و ما برای بقاء محکوم به برد هستیم.

جعفر جعفری، مدیرعامل فجر شهید سپاسی شیراز در خصوص دیدار پیش روی تیمش با پیکان درمرحله پلی آف بهخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: بطور قطع دیدار با پیکان برای تیم فجر حکم بقاء در لیگ برتررا برای ما خواهد داشت و دراین راستا همه تلاش خود را به جهت کسب برد دردیدار های رفت وبرگشت به کار می بندیم.

وی درادامه افزود: مردم شیراز به تیم فجر تعلق خاطر زیادی دارند و دوست دارند که تیمشان درلیگ برتر باقی بماند.

جعفری به هفته های پایانی لیگ اشاره و تصریح کرد: ما در میانه های نیم فصل دوم وضعیت خوبی نداشتیم ولی با همت بازیکنان توانستیم که از قعر جدول فاصله بگیریم.

مدیر عامل فجر سپاسی شیراز در خصوص اینکه آیا تیم فجر درلیگ برتر خواهد بود؟! گفت: بطور حتم با توکل برخدا و درایت کادر فنی و همت بازیکنان درلیگ برتر ابقاء می شویم.

وی با اشاره به قرعه کشی مرحله پلی آف لیگ برتر اضافه کرد: اینکه ما در دور رفت یا برگشت کجا بازی می کنیم برای ما فرقی نمی کند ما محکوم به بردهستیم و برای ماندن درلیگ برتر باید تلاش کنیم.

جعفری در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم که تیم فجر با کسب برد مقابل پیکان با ماندن درلیگ برتر ضمن کسب موفقیت درلیگ برتر ابقاءشده و دل مردم فارس را شادکند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار