|
|
کدخبر: ۱۶۲۲۹۱

هوادار هواداریت و ثابت کن

طرح رالی هواداران درواقع راه ارتباطی باشگاههای ورزشی با هوادارانشان ازطریق تلفن همراه است. هواداران به راحتی میتوانند برای اثبات هوادارای ضمن حمایت ازباشگاه محبوبشان، امتیاز بگیرند و در قرعه کشی جوایز ارزشمند رالی بزرگ هواداران فوتبال نیز شرکت کنند.

به گزارش گروه تجارت باشگاه خبرنگاران ٬دراینفصلباشگاههایاستقلالوپرسپولیسوهوادارانسرخابیدرطرحمذکورحضورپیداکردندودرفصلآیندهباشگاههایدیگرنیزبهاینطرحافزودهخواهندشد.

طرح رالیهواداراندرنظرداردازاولاردیبهشت۹۳جوایزروزانهوهفتگیجدیدیرابههوادارانیکهامتیازبیشتریکسبمیکننداهداکند.

جوایزجدیددرنظرگرفتهشدهبرایطرحرالیهوادارانبهشرحزیر است:

-روزانه ۱۰ گوشیسونیXperia Z۱به ۱۰ نفراولآنروزبدونقرعهکشیاهدامیشود.

- هرهفتهیکجایزه۱۰ میلیونتومانی،ازروزاولاردیبهشتماهبین ۱۰۰ نفراولهرروزکهدرحمایتهایروزانهبیشترینامتیازراکسبکردهاند(بین ۷۰۰ نفر) قرعهکشیخواهدشد.

نکته:فردیکهجزو ۱۰ نفراولجوایزروزانهبودهوجایزهبهایشانتعلقگرفتهاست،درصورتیکهدرروزهایبعدنیزبرندهجایزهروزانهشود جایزه به ایشان تعلق نگرفته ونفربعدیجایگزینایشانمیگردد.

باتوجهبهجوایزجدیددرنظرگرفتهشده،بایدگفترالیهوادارانتازهشروعشدهاست.


هرروزامتیازنفرآخرروزقبل،برایهوادارانرالیپیامکمیشودوشرکتکنندگانیکهقصدبرندهشدندارندبایدسعیکننددراینرالیبزرگبا جمع آوری امتیازبیشترازرقبایشانسبقتبگیرند.

پرسپولیسی ها با ارسال پیامک از خط ایرانسل به شماره ۸۰۴۰۶ و استقلالی ها با ارسال پیامک از خط ایرانسل به شماره ۸۰۵۰۴ می توانند روزانه ۱۲۰ امتیاز کسب کنند و با عضویت در رالی هواداران از باشگاه های محبوب خود حمایت کرده و از جوایز ارزنده طرح رالی برخوردار شوند.


لازم
بهذکراستکهقرعهکشیجوایزهفتگیخودروپرشیاوگوشیهایسونیاکسپریاادامهدارد. تاکنون ۱۰ خودروپرشیا و ۹۰ گوشی قرعه کشی شده است و این جوایز تا سه هفته دیگر ادامه خواهد داشت.

در راستای اطلاع رسانی بهتر طرح بزرگ رالی هواداران، شرکت فناپبرای معرفی برندگان جوایز این طرح، وب سایت رالی هواداران را به نشانی
www. rallyhavadaran. irراه اندازی نموده که با مراجعه به این سایت می توانید ضمن مشاهده جوایز و مشخصات برندگان با جزئیات طرح بیشتر آشنا شوید.

شما می توانید با بازدید از سایت رالی هواداران به برندگان تبریک بگویید وهمچنین در نظر سنجی جایزه ویژه رالی هواداران(بنز، بی ام و یا پورشه) شرکت کنید.


قرعه کشی جایزه ویژه رالی هواداران بین هوادارانیکه مجموع امتیازات آنها از شروع طرح تا جشن برگزیدگان لیگ بیشتر از ۳۰۰۰۰ امتیاز است، برگزار خواهد شد و برنده می تواند از بین خودروهای(بنز
e۳۰۰، بی ام ویا پورشه باکستر)، یکی را انتخاب کند.

رالی هواداران در مناسبتهای مختلف طی سال گذشته جوایز ویژه ای را به حمایت کننده های دو باشگاه بزرگ استقلال و پرسپولیس به قید قرعه اهدا کرد که این روند در آینده نیز ادامه خواهد داشت.


جوایز ویژه مناسبتی طرح بزرگ رالی هواداران فوتبال:


- جایزه دربی خودرو رنو داستر بود. این جایزه بین هوادارانیکه در هفته قبل از دربی در رالی شرکت کرده بودند با حداقل ۲۰۰۰ امتیاز قرعه کشی شد.


- جایزه فینال جام حذفی خودرو سابرینا بود که مربوط به هفته فینال با حداقل ۲۰۰۰ امتیاز بود.


- عیدی رالی هواداران، آپارتمان ۴۰۰ میلیون تومانی در برجهای مجلل سینا در جزیره زیبای کیش، اهدایی شرکت سارینا کیش با حداقل ۱۵۰۰۰ امتیاز مربوط به امتیازات به دست آمده از ۱ اسفند تا ۲۹ فروردین بود که قرعه کشی آن شب گذشته در شبکه دو سیما انجام و برنده خوشبخت آپارتمان مشخص شد.

آدرس وبسایت:www. rallyhavadaran. ir

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار