|
|
کدخبر: ۱۶۲۳۲۲

اسدی: نتوانستیم دل هواداران را شاد کنیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: الاتحاد عربستان با حرفه ای گری به مرحله بعد صعود کرد.

به گزارشخبرگزاری فارسو به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، تونی اولیویرا سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز پیش از بازی تیم های تراکتورسازی و لخویا گفت: وقتی امسال لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا را شروع کردیم، اعتقاد داشتم العین و لخویا به راحتی می توانند به مرحله بعدی صعود کنند ولی تیم الاتحاد توانست با حرفه ای گری و نتیجه گیری در بازی های خانگی خود را بالا بکشد و جزو تیم های صعود کننده به مرحله بعد مسابقات باشد.

وی در خصوص بازی فردا، گفت: با تغییراتی که انجام دادیم فردا با روحیه بسیار بالا برای کسب نتیجه در بازی وارد زمین مسابقه می شویم و همانند همیشه برای برد بازی می کنیم.

سرمربی تیم فوتبال در پایان، گفت: تراکتورسازی یک شانس دیگر برای سال آینده دارد که بتواند در لیگ قهرمانان حضور یابد، لیگ قهرمانان یک امتحان بزرگ برای تیم هاست و تراکتورسازی تنها تیمی است که بدون حتی یک بازیکن خارجی در این مسابقات حاضر می شود و اعتقاد دارم این یک جنگ ناعادلانه است.

همچنین مرتضی اسدی کاپیتان تراکتورسازی در این کنفرانس، گفت: فردا بازی اهمیت بالایی ندارد چراکه دو تیم حذف شده اند ما با تغییراتی که به وجود آمده برای ارائه یک بازی جوانمردانه بازی می کنیم، ما در این فصل از لیگ قهرمانان نتوانستیم صعود کنیم و نتوانستیم دل هوادارانمان را شاد کنیم چراکه آرزوی بازیکنان تراکتورسازی پیروزی و شادی دل هواداران است.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار