|
|
کدخبر: ۱۶۲۴۱۳

دوست دارم در تیمی بازی کنم که فشاری روی من نباشد

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در پرسپولیس فوتبال بازی نمی کردم و یک بازیکن فقط تمرینی شده بودم! در پرسپولیس فوتبال بازی کردن را فراموش کرده بودم و این در حالی است که یک بازیکن باید بازی کند.

یونس شاکری در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص عملکرد تیم فوتبال پدیده مشهد در لیگ دسته اول گفت: خوشبختانه تیم ما وضعیت خوبی داشت و از مدیریت، کادر فنی و بازیکنان خوبی بهره می بردیم. تیم ما تیم جوانی بود و بازیکنان بی ادعا بودند و با همدلی توانستیم به لیگ برتر صعود کنیم و جواب خیلی ها را بدهیم چرا که خیلی ها می گفتند که چون تیم ما پول دارد نمی توانیم موفق شویم اما باید بگویم که سقف قرارداد ما ۲۵۰ میلیون تومان بود.

وی در مورد اینکه هواداران مشهدی سیاه جامگان اعتقاد داشتند که به دلیل مسائل پشت پرده و حمایت فدراسیون فوتبال از تیم پدیده این تیم راهی لیگ برتر شده، افزود: فکر می کنم مشهد تنها شهری است که مردمانش از برد تیم شهرشان ناراحت می شوند! ما برای قهرمانی در لیگ دسته اول در مسجدسلیمان با آن شرایط خاص بازی کردیم و بردیم. چه کسی می گوید ما لابی کرده ایم؟

شاکری در مورد اعلام نیاز علی دایی به او و بازگشت احتمالی اش به پرسپولیس اظهار داشت: من دو سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و فعلا چیزی مشخص نیست. در حال حاضر هم در جریان این مسائل قرار ندارم و فعلا در تعطیلات هستم.

مهاجم پدیده مشهد درباره اینکه خودش دوست دارد به پرسپولیس برگردد یا در پدیده بازی کند، ادامه داد: من دوست دارم در تیمی باشم که هم بازی کنم و هم زیر فشارهای سخت قرار نداشته باشم. نمی خواهم بگویم پرسپولیس تیم بدی بود اما در آنجا برای من شرایط خیلی سخت بود و واقعا شرایط به گونه ای رقم خورده بود که من از فوتبال زده شده بودم و در بازی ها ۳۰ ثانیه و یک دقیقه بازی می کردم.

وی افزود: البته این جا شرایط برایم بهتر است هر چند که شش پیشنهاد لیگ برتری دارم و دنبال حاشیه و بازارگرمی هم نیستم. می خواهم جایی حضور داشته باشم که بی سر و صدا بازی کنم و فقط به فوتبالم فکر کنم. من در پرسپولیس فوتبال بازی نمی کردم و یک بازیکن فقط تمرینی شده بودم! در پرسپولیس فوتبال بازی کردن را فراموش کرده بودم و این در حالی است که یک بازیکن باید بازی کند.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار