|
|
کدخبر: ۱۶۲۴۳

رئیس جمهوری اسلامی ایران و رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی قهرمانی تیم ملی والیبال کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا را تبریک گفت.

به گزارشامیدحجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی والیبال کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا را تبریک گفت.

متن پیام دکتر روحانی به شرح زیر است:

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

پیروزی ارزشمند تیم ملی والیبال کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا که موجی از غرور و شادی را برای ملت شریف ایران به ارمغان آورد و برگ زرین دیگری بر افتخارات آنان افزود، نمادی از تلاش و امیدی است که برای فتح قله‏ های افتخار و فرداهای بهتر به نمایش گذاشته شد.

اینجانب با تبریک این درخشش به ملت بزرگ ایران، از همه دست‏ اندرکاران، مربیان و ورزشکاران زحمتکش تقدیر و تشکر نموده و تداوم پیروزی آنان را از درگاه خداوند بزرگ مسئلت دارم.

حسن روحانی

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در رقابت های آسیایی را تبریک گفت. متن پیام علی لاریجانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمان الرحیم

کسب مجدد مقام قهرمانی تیم ملی والیبال کشورمان در جریان هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا موجب خوشحالی و مسرت گردید.

اگر چه افتخارآفرینی قهرمانان رشته والیبال برای همگان به فراتر از آسیا نیز کشیده شده، اما باز هم می بایست از تلاش و همت جوانان عزیز کشورمان در دستیابی به این نتایج درخشان قدردانی و تجلیل کرد.

اینجانب از سوی خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک کسب این مقام به قهرمانان ورزشکار، مربیان و ملت شریف ایران برای همه جوانان کشورمان آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار