|
|
کدخبر: ۱۶۲۴۶۶

زیاد مصدوم داشتیم اما بهانه گیری نمی کنم

سرمربی شیلیایی منچسترسیتی تاکید کرد نباید نام تیمش را از کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس خط زد.

به گزارشخبرگزاری فارس، منچسترسیتی که با دو بازی کمتر و کسب ۷۱ امتیاز در رده سوم لیگ برتر انگلیس قرار دارد از دو دیدار آخر خود تنها یک امتیاز به دست آورده است.

مانوئل پیگرینی بر این باور است که تیمش در صورتی که نتواند عنوان قهرمانی لیگ را کسب کند بسیار عصبانی خواهد شد. وی در این خصوص گفت: می دانم که تک تک اعضای باشگاه در صورتی که نتوانیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم عصبانی و ناراحت خواهند شد. اگر در این فصل ما را یکی از شانس های قهرمانی می دانستند به خاطر این بوده که ما در طول فصل همواره نمایش خوبی داشته ایم نه به این خاطر که فقط صدرنشین جدول بودیم. به جز چند برهه زمانی، همواره در صدر بودیم. اگر به کل فصل نگاه کنیم، از همه تیم ها بهتر بودیم. یک بار دیگر می گویم، اگر نتوانیم قهرمان شویم برایمان خیلی بد خواهد بود.

هنوز مشخص نیست داوید سیلوا بتواند به دیدار وست برومویچ برسد. این در حالی است که یحیی توره بدون شک غایب این دیدار خواهد بود. در برهه های مختلف فصل ویسنت کمپانی، سرجیو آگوئرو و فرناندینیو همواره آسیب دیده و از ترکیب تیمشان دور بوده اند.

پیگرینی در این مورد گفت: نمی خواهم بهانه بیاورم. شاید همه فکر کنند پس از تساوی مقابل ساندرلند دیگر شانسی برای قهرمانی نداریم اما نظر من غیر از این است. آسیب دیده های زیادی در این فصل داشتیم که به ما ضربه بزرگی زد.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار