|
|
کدخبر: ۱۶۲۴۷۵

تا حکم نهایی صادر نشود، حق بوجود نمی آید

خبرگزاری تسنیم: وکیل باشگاه پرسپولیس گفت: در موضوع ژوزه ما نه تنها خود را از نظر مالی بدهکار نمی دانیم، بلکه در ادعایی متقابل با مدارک مستند و مکتوب، خواهان دریافت خسارت شده ایم.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، مصطفی شکری در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت پرونده مانوئل ژوزه اظهار داشت: در پرونده مانوئل ژوزه یک تصور اشتباه میان عموم وجود دارد که او از باشگاه طلبکار است. البته طبیعی است که وی چنین ادعایی را مطرح کرده باشد اما باشگاه پرسپولیس به دلیل تخلف از قرارداد، از سوی ایشان و وارد آمدن خسارت نیز متقابلاً طرح دعوا کرده و خود را طلبکار می داند.

وی اضافه کرد: طبعا تا حکمی صادر نشده است، دو طرف نسبت به هم حقی ندارند و طلب و بدهی معنی ندارد اما برخلاف آنچه مطرح می شود اتفاقا ادعای ما مبنای حقوقی محکمی دارد. ما بر اساس اسناد و مدارک مکتوب و قابل استناد طرح دعوا کرده ایم و طرف مقابل تکیه بیشتری بر روی اظهارنظرها دارد و از این نظر باید احتیاط بیشتری صورت بگیرد.

شکری در پایان درباره اینکه آیا در صورت های مالی، ژوزه را باید بدهکار تلقی کرد یا نه، خاطرنشان کرد: همانطور که گفتیم تا حکم نهایی صادر نشود حقی ایجاد نمی شود و از نظر حقوقی که در تخصص من است در صورت های مالی باید جلوی نام او خالی باشد و امیدواریم که با همکاری همه بخش های باشگاه و وزارت ورزش و جوانان و در نهایت حقوق باشگاه را با توجه به قطع همکاری و ترک بدون اطلاع ایران از سوی ایشان حفظ کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار