|
|
کدخبر: ۱۶۲۴۹۱

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان در خصوص برگزاری لیگ کوهستان گفت: برگزاری مسابقات لیگ محکمی برای کسب اوضاع و احوال رکابزنان برای مسابقات آسیایی است.

خسرو قمری در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: مسابقات لیگ بزرگسالان در بخش جاده را از دهم اردیبهشت ماه در تهران برگزار خواهیم کرد و این مسابقات محکمی برای سطح پیشرفت ورزشکارانمان خواهد بود.

وی در خصوص برگزاری لیگ جوانان خاطر نشان کرد: مسابقاتی را هم برای ورزشکاران جوان و نوجوان تا با سنجش سطح پیشرفتشان به اردوی تیم ملی دعوتشان کنیم.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در ارتباط با برنامه های پیش رو فدراسیون در خصوص مسابقات آسیایی گفت: سرپرستان و سرمربی تیم ملی با کمک هایشان برنامه های پیش رو را پیگیری می کنند ودر حال حاضر ملی پوشان در اردوبه سر می برند و عده ای شان در تهران ومابقی در کیش و تبریز هستند.

وی در ادامه در خصوص وضعیت بانوان ملی پوش کشورمان نیز گفت: بانوان ملی پوش تمریناتشان را در آزادی و زیر نظر سرمربی خارجی وایرانی انجام می دهند تا در گام اول برنامه هایمان یعنی مسابقات قزاقستان بتوانیم قدم محکمی را برداریم.

قمری در پاسخ به این سوال که آیا از احد کاظمی سرمربی پتروشیمی برای بخش جاده به عنوان سرمربی کمک خواهند گرفت یا خیر تصریح کرد: چنین خبری صحت ندارد اما از تجارب برنامه های کاظمی در بخش جاده استفاده خواهیم و وی تنها به ما مشورت خواهد داد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار