|
|
کدخبر: ۱۶۲۴۹۲

معاون سابق باشگاه استقلال:

کامران منزوی معاون سابق باشگاه استقلال فوتبال را متعلق به جوانان می داند اظهار کرد: بازیکنان نامی ما باعثپیشرفت فوتبال نمی شود.

کامران منزوی معاون سابق باشگاه استقلال در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانگفت: رسیدگی به مبلغ قرار داد ها و بودجه ی هزینه شده در باشگاه استقلال به هیات مدیره مربوط است افراد در هیات مدیره باشگاه استقلال برای پیشرفت و حل مشکلات این تیم همه ی تلاششان را انجام می دهند.

وی ادامه داد: در شورای معاونین تفکراتم را در خصوص باشگاه استقلال و راه های حل معضلات این تیم بیان کرده ام و ترجیح می دهم در مطبوعات در خصوص شرایط کنونی و مشکلات فعلی باشگاه اظهار نظر و بحثانجام ندهم.

منزوی ادامه داد: مشکلات تیم استقلال در سایه ی تعامل وزارت ورزش و با فتح اله زاده مدیر عامل این تیم حل می شود.

در صورت تکامل می توان به آینده باشگاه استقلال امیدورا بود البته تحقق این مسئله نیازمند شرط و شروطی است که با توافق دو طرفین مشکلات حل می شود.

وی ادامه داد: باشگاه استقلال برای پیشرفت نیاز به تغییرات دارد. بازیکنان جذب شده در تیم استقلال کارایی مثبتی نداشتند تا تعبیرنگرش وجذب جوان مشکلات استقلال کاهش می یابد.

منزوی تصریح کرد: بودجه ی استقلال برای انجام بسیاری کارها کافی بوده است اما متاسفانه با چنین بودجه ای مشکلات باشگاه استقلال حل نشده است.

وی افزود: مطالب و صحبت های بسیاری در خصوص باشگاه استقلال دارم اما ترجیح می دهم بعد از بازی تیم استقلال با الریان مطالبم را بیان و مطبوعاتی کنم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار