|
|
کدخبر: ۱۶۲۵۳۱

آلابا: اعتماد به نفسم بالا رفته است

خبرگزاری تسنیم: هافبک ملی پوش بایرن مونیخ تفکرات سرمربی اسپانیایی این تیم را متفاوت تر از مربیان دیگر می داند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا، سرمربی پیشین بارسلونا در اولین فصلی که هدایت بایرن مونیخ را به عهده گرفت موفق شد از عنوان قهرمانی این تیم در هفت هفته مانده به انتهای فصل جاری بوندس لیگا دفاع کند.

این مربی ۴۲ ساله همچنین باواریایی ها را تا فینال جام حذفی آلمان رسانده و تنها یک گام دیگر تا کسب دفاع از این عنوان دارد. سرخپوشان مونیخ تحت رهبری گواردیولا به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان هم اروپا راه یافته اند و تکرار سه گانه قهرمانی فصل گذشته خیلی دور از دسترس نیست.

تونی کروس، هافبک تیم فوتبال بایرن مونیخ با تمجید از سرمربی اسپانیایی باواریایی ها گفت: گواردیولا ایده های متفاوتی نسبت به مربیان دیگر دارد. ما بازیکنان انعطاف پذیر هستیم و به شخصه از کار کردن با پپ لذت می برم چون ایده های او با سبک بازی من یکسان است. اگر ما در جریان بازی توپ را از دست بدهیم باید آن را در ۴ یا ۵ ثانیه پس بگیریم برای همین هر بازیکن دوندگی بیشتری در میدان دارد.

داوید آلابا، مدافع چپ بایرن هم با ستایش از پپ اظهار داشت: از زمانی که گواردیولا هدایت بایرن مونیخ را برعهده گرفت اعتماد به نفسم برای کنترل توپ بیشتر شده و هر کاری که او از من بخواهد سعی می کنم در زمین انجام دهم. در بایرن کنونی من در پست بال بیشتر در کارهای تهاجمی تیم شرکت می کنم.

سرخپوشان مونیخ در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهار شنبه شب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میهمان رئال مادرید هستند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار