|
|
کدخبر: ۱۶۲۵۵۳

اخبار تیم فوتبال استقلال

اعضای تیم استقلال درحالی بلاتکلیف و منتظر تصمیمات اعضای مسئول وزارت ورزش هستند که عنوان می شود ماندن شش بازیکن استقلال درا ین تیم قطعی است.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اعضای تیم استقلال، تحت شرایط خاص قرار دارند و حتی عنوان شده است که چند بازیکن تیم استقلال قصد دارند در این تیم بمانند، زیرا بحثجدایی اکثر بازیکنان تیم استقلال در حالی مطرح و عنوان می شود که با توجه به شرایط موجود در تیم اکثر نفرات استقلال، اعلام کردند که قصد ماندن در تیم را ندارند و شرایط طوری است که بازیکنان تیم استقلال با توجه به اوضاع مالی و به هم ریختگی تیم خواستار جدایی هستند.

شایان ذکر است: بحثحضور دوباره مهدی رحمتی، امیر حسین صادقی، حنیف عمران زاده، هاشم بیک زاده، محمد قاضی و آرش برهانی و تیم استقلال است زیرا اعلام شده است این شش بازیکن می خواهند در تیم بمانند و سال بعد نیز آبی ها را همراهی کنند.

**قرار داد تیموریان بیشتر از نکونام؛ شفافیت ها به نفع هافبک جداشده استقلال

در حالیکه اکثر استقلالی ها و حتی اطرافیان تیم حضور داشتند جواد نکونام گران ترین بازیکن این تیم است اما مشخص شد که تیموریان از دیگر نفرات استقلال پول بیشتری را دریافت کرده است.

این بازیکن با مبلغی بالغ بر ۲ میلیارد با آبی ها قرار داد امضا کرده است این در حالی است که تمام اعضای تیم تصور داشتند که نکونام گرانترین بازیکن استقلال است و از این تیم۲ میلیارد دریافت کرده است و این در حالی است که برخی بازیکنان تیم استقلال مبلغی کمتر از یک میلیارد دریافت کردند و این موضوع باعثشده است که همگی از قرارداد های یکدیگر با خبر و مطلع شوند.

این در حالی است که شفافیت های عنوان شده از سوی وزارت ورزش به نفع نکونام تمام شد که حرف و حدیثدر خصوص وی بسیار بود.

** قرارداد برخی اعضای استقلال تنها پول نیست؛ از قرار داد با شرکت ها تا دریافت سند ملک

اعضای تیم استقلال در حالی با برگه قرارداد ها خود روبه رو شدند که این موضوع عامل این شده است که مبالغ خاصی که برخی پول دریافت شده است از سوی مسئولین وزارت ورزش اعلام نشده و اعضای این تیم بدون مشکل و حتی مطلع شدن مسئولین مبالغی را که مالی نبوده از مسئولین تیم استقلال دریافت کردند.



این در حالی است که قرار داد مهدی رحمتی با استقلال یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان است و پانصد میلیون از قرار داد وی قرار داد با یک شرکت پوشاک است که به جای پول، پوشاک دریافت کرده است.

شایان ذکر است: این موضوع در خصوص برخی مربیان و چند بازیکن دیگر تیم صدق می کند که به جای پول ملک و یا قرار داد تجاری به امضا رساندند.

** ابهام در خبر مسلمان شدن ساموئل در اردوی استقلال

ساموئل تحت شرایط خاص قرار گرفته است زیرا در ابتدا عنوان شد که وی محروم است و نمی تواند در بازی با الشباب استقلال را همراهی کند، اما این بازیکن در این سفر استقلال را یاری کرد و با آبی ها راهی کشور عربستان شد از طرفی اعلام شده است که این بازیکن برای زیارت خانه خدا راهی عربستان شد و استقلال را همراهی کرد.

این بازیکن که خبر مسلمان شدنش پیش از این در داماش مطرح و عنوان شده بود پس از حضور در کنار استقلالی ها نیز این موضوع عنوان شده است و این بازیکن نیز به مانند دیگر استقلالی ها، تیم را یاری کرد و راهی عربستان شد تا در حالیکه محروم است همراه دیگر اعضای تیم باشد و محروم شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار