|
|
کدخبر: ۱۶۲۶۳۵

جشنواره رومی - ترکیه

شناگران نوجوان ایران در روز نخست مسابقات جام RUMI(جام مولوی) موفق به کسب ۲ مدال طلا و ۲ نقره شدند.

به گزارشخبرگزاری فارس، نوجوانان ایران که به منظور حضور در چهارمین دوره رقابت های جام رومی در ترکیه به سر می برند در روز نخست چهار مدال رنگارنگ کسب کردند.

نوجوانان ایران پس از رقابت های دور مقدماتی و حضور در جمع شناگران فینالیست در ماده های ۱۰۰ متر کرال پشت و ۵۰ متر قورباغه نشان طلا را به دست آوردند. امیرمحمد سرابی با زمان ۳۱ ثانیه و ۲۸ صدم ثانیه در ۵۰ متر قورباغه صاحب نشان طلا شد. مقام نخست ۱۰۰ متر کرال پشت نیز به محمد صحافی مقدم رسید. صحافی مقدم با ثبت زمان یک دقیقه و دو ثانیه و ۱۰ صدم ثانیه به این مقام دست یافت.

امیرمحمد سرابی در فینال ۵۰ متر آزاد هم به آب زد. این شناگر توانست با زمان ۲۵ ثانیه و ۱۹ صدم ثانیه نشان نقره را کسب کند. ۱۰۰ متر پروانه نیز محل درخشش شناگران ایرانی بود. امیررضا علی اصغرزاده علیایی با زمان یک دقیقه و چهار ثانیه و چهار صدم ثانیه به نایب قهرمانی این ماده رسید.

دو فینالیست دیگر ایران نیز علی ماله میرچگینی و سید بنیامین نوفل بودند. چگینی در صد متر کرال پشت به مقام چهارم بسنده کرد. بنیامین نوفل نیز با نمایش درخور توجه خود به عنوان چهره مسابقات در ماده ۵۰ متر آزاد معرفی شد.

* زمان های ثبت شده توسط شناگران ایران در فینال:

محمد صحافی مقدم، مقام نخست در ۱۰۰ متر کرال پشت با زمان ۱.۰۲. ۱۰

امیر محمد سرابی، مقام نخست در ۵۰ متر قورباغه با زمان ۳۱.۲۸

امیر محمد سرابی، مقام دوم در ۵۰ متر آزاد با زمان ۲۵.۱۹

امیررضا علی اصغرزاده، مقام دوم در ۱۰۰ متر پروانه با زمان ۱.۰۴. ۰۴

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار