|
|
کدخبر: ۱۶۲۷۵۷

پشت اتفاقات سال گذشته یک سری افراد حاشیه ساز حضور داشتند

رئیس فدراسیون جودو گفت: استعفای برادران خسروی نژاد از تیم ملی جودو تا این لحظه به من ارائه نشده است.

به گزارشخبرگزاری فارس، ششمین مرحله از اردوهای تیم ملی جودو در حالی طی روزهای آینده آغاز خواهد شد که سعید خسروی نژاد سرپرست و مسعود خسروی نژاد مربی تیم ملی با ارائه استعفا خود با تیم ملی قطع همکاری کردند. هرچند که دلایل استعفای برادران خسروی نژاد تا این لحظه مشخص نشده است.

محمدعلی رستگار در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد آغاز مرحله جدید اردو های تیم ملی جودو، گفت: ششمین مرحله اردوی تیم ملی جودو طی این هفته آغاز خواهد شد و طبق برنامه ریزی که انجام داده ایم ملی پوشان تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی پیگیری خواهند کرد. موضوعی که برای ما حائز اهمیت است اینکه ما در چند وزن مشکل جدی داریم و تمام تلاشمان این است که این مشکل را حل کنیم.

وی افزود: نزدیک به ۲ سال است که در اوزان ۶۰ و ۶۶ کیلوگرم به طور خاص افراد مختلفی را به اردوها و مسابقات دعوت می کنیم، اما هنوز کسی نتوانسته با دیگر نفرات حاضر در این وزن فاصله بگیرد و فیکس تیم ملی شود.

رئیس فدراسیون جودو در پاسخ به این سؤال که دلیل استعفای برادران خسروی نژاد از تیم ملی جودو چه بوده است، گفت: بهتر است سرمربی تیم ملی در مورد این موضوع صحبت کند، چرا که مسائل داخل اردوها به او ارتباط دارد و بنده از جزئیات این موضوع اطلاعی ندارم. البته تنها شنیده ام که مسائل شخصی باعثاستعفای برادران خسروی نژاد شده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا متن استعفای برادران خسروی نژاد مکتوب به شما ارائه شده است یا خیر، گفت: تا این لحظه هیچ گونه استعفایی به من ارائه نشده است. آنها تا مرحله آخر اردوها در کنار ملی پوشان حضور داشته اند و ما باید منتظر باشیم تا ببینیم که آیا در آغاز مرحله جدید تیم ملی آنها به جمع بندی نهایی خواهند رسید یا نه.

رستگار در مورد دعوت حسین خدامرادی به اردوی تیم ملی گفت: در خصوص اتفاقی که سال گذشته برای خدامرادی و رسولی(حضور در کشور لبنان برای گرفتن تابعیت) پیش آمد اصلا به هیچ عنوان آن دو جودوکار مقصر نبودند. ضمن اینکه پس از بازگشت آنها متوجه اشتباه خود شدند و ما هم بلافاصله آنها را بخشیدیم و حتی اجازه حضور در مسابقات لیگ را به آنها دادیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: البته پشت اتفاقاتی که سال گذشته رخ داد افرادی بودند که می خواستند برای ما حاشیه سازی کنند و نامه هایی دروغین را به جاهای دیگر ارسال می کردند.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار