|
|
کدخبر: ۱۶۲۷۹۹

شاهین طبع پس از کسب دومین شکست مقابل مهرام

سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد گفت: در مورد عملکرد داوران صحبت نکرده ام و برای ما فرقی نمی کند داور جوان یا باتجربه در بازی های مان قضاوت کند.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، مهران شاهین طبع پس از کسب دومین شکست مقابل مهرام در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: در کوارتر اول نتوانستیم بازی خوبی را انجام دهیم. عدم تمرکز باعثشد که توپ هایمان وارد سبد نشود و همین موضوع اختلاف ایجاد کرد.

وی ادامه داد: در سایر دقایق بازی بیشتر صاحب توپ و میدان بودیم و سه کوارتر بعدی را با برتری پشت سرگذاشتیم. در این بازی توانایی پیروز شدن داشتیم، اما نشد.

سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در خصوص اعتراض ها به داوری گفت: برای من به عنوان مربی فرقی نمی کند که داور جوان یا با تجربه در زمین سوت بزند. ما باید کار خودمان را انجام دهیم.

شاهین طبع در خصوص دیدار سوم با مهرام گفت: ما باید بازی بعدی را در خانه خود میزبان باشیم. باید با قدرت ظاهر شویم و با برطرف کردن اشتباهات خود بتوانیم به برتری برسیم.

به گزارش فارس، مهرام دو دیدار نخست را ۸۵ بر ۶۷ و ۷۸ بر ۷۵ به برتری رسید و دیدار سوم دو تیم روز پنجشنبه به برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار