|
|
کدخبر: ۱۶۲۸۳۰

رئیس کمیته پزشکی درباره برنامه های این کمیته تا پیش از آغاز فصل جدید رقابت های لیگ برتر و همچنین نتایج نمونه های تست دوپینگ به نکاتی اشاره کرد.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،احمد هاشمیان –رئیس کمیته پزشکی درباره نتایج نمونه های تست دوپینگ مربوط به رقابتهای لیگ برتر و دسته اول اظهار داشت: پیگیر جواب از سوی آزمایشگاه دوپینگ هستیم تا جواب نمونه های تست دوپینگ بازیکنان را در اختیارمان قرار بدهند که پس از اعلام از سوی آزمایشگاه، از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال نتایج آن را اعلام خواهیم کرد.

وی در ادامه درباره برنامه های پیش از آغاز فصل جدید لیگ برتر از سوی کمیته پزشکی تصریح کرد: با توجه به ارتقا سطح استاندارهای بخش پزشکی و کنترل دوپینگ در سطح فوتبال و فوتسال کشور، همچنان برنامه توسعه ای خود را ادامه می دهیم و امیدوار هستیم که فصل پیش رو، فصل اوج گیری استاندارهایی باشد که سطح کیفی لیگ ایران از نظر حرفه ای ارتقا دهد.

وی در ادامه بیان کرد: تمام تصمیماتی که در کمیته پزشکی و کنترول دوپینگ گرفته می شود با هدف ارتقا سطح سلامت، پیشگیری از آسیب بازیکنان بوده و تلاش می کنیم پس از پایان هر لیگ و آغاز لیگ جدید، استانداردهای پزشکی را ارتقا دهیم و روند رو به رشدی را پیش روی خود داشته باشیم.

رئیس کمیته پزشکی در ادامه افزود: در فصلی که گذشت توانستیم گام های ارزشمندی را در جهت استانداردهای بین المللی برداریم که اطلاعات دقیق و نتایج تحلیل های آماری آن را در نشست خبری که برگزار خواهم کرد، به صورت مستند ارائه داده و اعلام می کنیم که تا چه حد در اجرای تک تک استاندارد های بین المللی پزشکی موفق بودیم.

هاشمیان گفت: در هر فصل با توجه به شرایط موجود در لیگ، نمونه گیری های لازم را انجام می دهیم و همکاران ما در کمیته زیر کمیته کنترل دوپینگ برنامه های خود را در این خصوص اعلام می کنند و نتایج آمار تست نمونه دوپینگ نیز از سوی زیر کمیته کنترل دوپینگ اعلام خواهد شد. بی شک ما در کنار همه عوامل مربوط به فوتبال هستیم تا پاک بودن این رشته را بیش از بیش تثبیت کنیم. با توجه به حساسیت و دقت کار تمامی شرایط را پیگیری می کنیم تا نتیجه بازی با رفتارهای غیر حرفه ای رقم نخورد و فقط توانمندی های ورزشی باشد که نتایج را رقم می زند.

رئیس کمیته پزشکی در پایان خاطرنشان کرد: همکاران من اطلاعات فعالیتهای مربوط به کنترل دوپینگ را جمع آوری کرده و با استناد به آمارها مشغول بررسی هستند و مطمئنا ظرف چند روز آینده، اقدامات و اهداف این کمیته را ارائه و در کمیته پزشکی اعلام خواهیم کرد تا پس از تصویب آنها را به مرحله اجرا در آوریم.

انتهای پیام /


ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار