|
|
کدخبر: ۱۶۲۸۳۸

از شرایط باشگاه پرسپولیس گیج شده ام

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در فصل گذشته کار کردن با علی دایی را افتخاری بزرگ می داند.

سیدمهدی سیدصالحی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمابتدا در مورد وضعیت فعلی پرسپولیس که نگرانی بازیکنان را به همراه داشته است، گفت: ما منتظریم تا شرایط باشگاه مشخص شود. اکثر بازیکنان هنوز مطالبات خود را دریافت نکرده اند و امیدوارند مسئولان وزارت ورزش هر چه زودتر تکلیف پرسپولیس را مشخص کنند. من هنوز ۶۰ درصد از مبلغ قراردادم را نگرفته ام و مثل بازیکنان دیگر منتظرم تا تکلیف باشگاه روشن شود.

او ادامه داد: من واقعاً از شرایط باشگاه پرسپولیس گیج شده ام و نمی دانم با چه کسی صحبت کنم. متأسفانه در حال حاضر هیچکس پاسخگوی بازیکنان نیست و نمی دانیم باید چه اقدامی انجام دهیم. فقط از وزارت ورزش خواهش می کنم تا تکلیف باشگاه را هر چه زودتر مشخص کند.

مهاجم فصل گذشته پرسپولیس همچنین خاطر نشان کرد: خیلی ها در مورد بازیکنان فکر دیگری می کنند ولی باور کنید فوتبالیست ها نیز مشکلات خاص خود را دارند. من بابت سال های گذشته از ۲ باشگاه سپاهان و استقلال طلبکارم ولی پولم را نگرفته ام. شغلی هم به غیر از فوتبال ندارم و باید با مشکلات کنار بیایم. متاسفانه در پرسپولیس هم هنوز تکلیف من و خیلی های دیگر مشخص نیست.

سیدصالحی در پایان در مورد آماده شدن فهرست بازیکنان مورد نظر دایی و آینده خودش در پرسپولیس افزود: قرارداد من تمام شده و هنوز چیزی مشخص نیست. من فصل قبل هم بارها گفتم که کار کردن با دایی را دوست دارم و هنوز هم می گویم که کار کردن با این مربی افتخار بزرگی است. همیشه از خدا خواسته ام اتفاقی بیافتد که به صلاح من باشد و فصل بعد هم هر جایی که قسمتم باشد بازی می کنم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار