|
|
کدخبر: ۱۶۲۸۷۴

بازیکنان الریان شاکی از همه

بازیکنان تیم الریان قصد دارند به خاطر اتفاقاتی که در فرودگاه به هنگام ورود این تیم به ایران افتاده است، به AFC شکایت کنند.

به گزارشخبرگزاری فارس، سایت قطری الکاس گزارش داد زمانی که تیم الریان برای دیدار با استقلال از هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا به تهران رسید، لحظات سختی را پشت سر گذاشت و این سختی زمانی بیشتر شد که بازیکنان این تیم متوجه شدند هیچ مسئولی از باشگاه استقلال برای استقبال آنها نیامده و هیچ تسهیلی برای خروج آنها از فرودگاه نیز تدارک دیده نشده است. علاوه بر آن وسیله نقلیه خاصی نیز از فرودگاه به مقصد هتل پیش بینی نشده که مجموعه این اتفاقات خشم اعضای تیم الریان را برانگیخت.

با این حال نماینده سفارت قطر در ایران در فرودگاه حاضر بود و تلاش کرد تا راه حلی برای این مشکلات پیدا کند که به همین منظور یک دستگاه اتوبوس برای انتقال به هتل کرایه شد تا بازیکنان هر چه سریع تر به هتل محل اقامت خود منتقل شوند.

الکاس افزود: مسئولان تیم قطری قصد شکایت از استقلال به AFC را دارند و قرار است در این شکایت ماوقع حوادثدر فرودگاه تهران را شرح دهند و البته مشکلاتی که این تیم در فرودگاه با آن مواجه شد.

این گزارش اضافه کرده است زمانی که استقلال به قطر برای دیدار با الریان سفر کرده مسئولان الریان هیچ کوتاهی در خدمات رسانی و فراهم کردن امکانات برای این تیم انجام نداده است.

به گزارش فارس، همچنین اعضای تیم الریان علاوه بر شکایت از استقلالی ها از مسئولان تیم خود نیز به خاطر همراهی شان به این سفر به تهران ناراحت بوده و نسبت به این موضوع نیز اعتراضاتی را مطرح کردند. آنها اعتقاد داشتند حالا که تیم شان مثل استقلال شانسی برای صعود ندارد حداقل ای کاش مسئولان این باشگاه ظاهر را حفظ کرده و همراه این تیم به تهران می آمدند.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار