|
|
کدخبر: ۱۶۲۹۰۹

دوستان با کدام رزومه مربی تیم جوانان شده اند

کارشناس بوکس گفت: مربیان تیم جوانان بوکس صلاحیت هدایت تیم ملی را ندارند.

به گزارشخبرگزاری فارس، مسابقات بوکس جوانان جهان در حالی به میزبانی بلغارستان پیگیری شد که در این رقابت ها تیم بوکس جوانان ایران با شش نماینده در این رقابت ها حضور پیدا کرد و در پایان همه نمایندگان ایران با شکست مقابل حریفان خود از دور مسابقات حذف شدند.

عیسی گل محمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد ناکامی تیم جوانان بوکس ایران در مسابقات جهانی بلغارستان اظهار داشت: همین که بوکسورهای ما توانستند در رویداد جهانی در یک بازی ۳ راند مقابل حریفان خود مبارزه کنند و بدون اینکه ناک اوت شوند به کار خود پایان دادند اتفاق بزرگی است؛ چرا که آنها پیش از اعزام به مسابقات جهانی در هیچ رویداد برون مرزی شرکت نکرده بودند.

وی افزود: حاشیه های انتخابات فدراسیون بوکس قبل از اعزام تیم به این رقابت ها در روند نتیجه گیری تیم بی تاثیر نبود، چرا که مسئولان فدراسیون درگیر مسائل انتخابات بودند و اعزام تیم به مسابقات در وهله دوم قرار داشت.

سرمربی تیم پیوند ساپکو در لیگ برتر گفت: البته یکسری انتقادات نیز به فدراسیون وارد است، چرا که آنها از مربیانی در تیم جوانان استفاده می کنند که به هیچ عنوان صلاحیت هدایت بوکسورها را ندارند. به عنوان مثال غلامرضا کریمی مربی خوبی است، اما او با ۸۰ سال سن چه تاثیری می تواند روی ملی پوشان داشته باشد؟ نکته دوم اینکه آنها به ما بگویند طی این سال ها کدام بازیکن را به تیم ملی تحویل داده اند و یا اینکه در لیگ برتر هدایت کدام تیم را برعهده داشته اند؟

کارشناس بوکس در ادامه خاطرنشان کرد: کریم باقری یکی از فوتبالیست های مطرح کشورمان است که تجربه حضور در سطح اول فوتبال دنیا را در کارنامه خود دارد، اما حالا شاهدیم که او برای رسیدن به سمت سرمربی گری در حال حاضر کنار علی دایی در عرصه مربی گری فعالیت می کند و قطعا او طی چند سال آینده یکی از سرمربیان بزرگ لیگ برتر و حتی رده های ملی هم خواهد شد، اما مربیان بوکس که در حال حاضر هدایت جوانان را برعهده دارند را نگاه کنید؛ بدون داشتن رزومه در تیم ملی فعالیت می کنند. البته اصغر اشرفی از این قاعده مستثنی است.

گل محمدی در ادامه خاطرنشان کرد: یک سؤال از مربیان تیم جوانان دارم شما چند سال سابقه مربی گری دارید؟ بنده به هیچ عنوان مدعی نیستم اما می توانم ثابت کنم که چند بازیکن به تیم ملی تحویل داد ه ام. رضا عباسی، جواد زهره وند در اوزان ۴۹ و ۷۵ کیلوگرم شاگردان من در تیم ملی هستند. تیم پیوند ساپکو را شش دوره قهرمان لیگ کردم، اما با این همه رزومه هیچ ادعایی ندارم.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار