|
|
کدخبر: ۱۶۲۹۴۵

گیگز جانشین مربی ناکام

خبرگزاری تسنیم: مسئولان باشگاه منچستریونایتد سرمربی اسکاتلندی خود را در پی کسب نتایج ضعیف در طول فصل جاری اخراج کردند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال منچستریونایتد در فصل جاری با مربیگری دیوید مویس آنقدر فراز و نشیب داشت که نشانی از آن منچستر باصلابت فرگوسن در تیم تحت هدایت او دیده نمی شد، به طوری که سرانجام صبر مسئولان این باشگاه هم تمام شد و حکم اخراج او را امضا کردند. شیاطین سرخ در حال حاضر با ۵۷ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند و این به منزله این است که این تیم فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا غایب خواهد بود.

خانواده گلیزر، مالک باشگاه منچستریونایتد که از عملکرد سرمربی اسکاتلندی خود که در ابتدای این فصل جانشین سرالکس فرگوسن پرافتخار شده بود ناراضی بودند خواهان اخراج او شدند. اِد وودوارد، مدیر اجرایی منچستریونایتد صبح امروز(سه شنبه) خبر اخراج را به مویس داد. این مربی ۵۰ ساله هم در حالی که بازیکنان این تیم حضور نداشتند از کادرفنی تیم به خاطر حمایت از او در این مدت تشکر و قدردانی کرد.

گفته می شود فن خال یکی از گزینه های مربیگری شیاطین سرخ است ولی تا پایان فصل رایان گیگر، بازیکن - مربی سرخپوشان هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت و در بازی شنبه منچستر برابر نوریج مربی موقت این تیم خواهد بود.

منچستریونایتد در فصل جاری شانس قهرمانی در تمامی رقابت هایی که در آنها شرکت داشت را از دست داد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار