|
|
کدخبر: ۱۶۲۹۵۱

استکی: عجله نمی کنم و به توصیه رافائل گوش می دهم

ملی پوش جوان هندبال ایران به احتمال فراوان در یکی از لیگ های اسپانیا، آلمان یا فرانسه توپ خواهد زد.

به گزارشخبرگزاری فارس، سجاد استکی یکی از بهترین ملی پوشان ایران که با پیشنهاد تیم هندبال ایوری فرانسه به وی، نوروز امسال برای شرکت در تمرینات این تیم به پاریس سفر کرد پس از بازگشت به اصفهان گفت که سرمربی این تیم فرانسوی بازی وی را پسندیده است و تکلیف پیوستنش به ایوری، در روزهای آینده مشخص می شود، البته استکی که همان روز هم خبر از پیشنهاد چند تیم آلمانی و اسپانیایی داده بود، فعلاً برای بستن قرارداد با ایوری فرانسه دست نگه داشته است تا سایر پیشنهادهایش را هم بررسی کند.

استکی در مورد سفر خود به فرانسه گفت: قرار شد مسئولان تیم ایوری قراردادم را تا یکی، دو هفته دیگر برای من ایمیل کنند تا آن را امضا کنم و برایشان بفرستم؛ البته من از تیم های دوم تا پنجم لیگ هندبال اسپانیا پیشنهاد دارم که همین موضوع باعثشد به توصیه رافائل کاستلو، فعلاً عجله نکنم و دست نگه دارم تا همه شرایط را بسنجم.

وی ادامه داد: اگر ایمیل باشگاه ایوری به دستم برسد و با توجه به اینکه اول از همه با آنها مذاکره کرده ام، روی آن فکر خواهم کرد، اما فعلاً منتظرم ۳،۴ هفته باقی مانده لیگ ایران به پایان برسد و فکرم آزاد شود تا با مشورت با رافائل و سنجیدن همه شرایط، تصمیم نهایی را بگیرم.

استکی در رابطه با حضور در لیگ اسپانیا افزود: تیم های اسپانیایی که خواهان جذب من شده اند شرایط خوبی در لیگ این کشور دارند و در لیگ قهرمانان اروپا هم شرکت می کنند. باید تمام شرایط مثل بحثمالی و شرایط زندگی در این کشورها را بررسی کنم و بعد تصمیم بگیرم.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار