|
|
کدخبر: ۱۶۲۹۷۷

مدیرعامل صنعت مس کرمان گفت: تمام ادعاهای مدیرعامل آبی پوشان دروغ است وی باید در مورد ادعایی که کرده مدرک بیاورد و من هم در مورد کذب بودن گفته های فتح اله زاده مدارک را ارائه خواهم داد.

اکبر ایرانمنش در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراندر مورد ادعاهای مدیرعامل استقلال اظهار داشت: شب گذشته ادعاهایی از طرف فتح اله زاده نسبت به مس کرمان شد. مدیرعامل آبی پوشان گفته است که مس ۳۰ میلیارد خرج کرده و من بلافاصله سعی کردم با برنامه نود تماس بگیرم که این امر انجام نشد بعد از آن با شبکه سه تماس گرفتم که به تلفن گویا وصل شد، در آخر فقط یک پیام کوتاه به فردوسی پور دادم اما جوابی از وی دریافت نکردم.

مدیرعامل مس کرمان تصریح کرد: مجری برنامه پربیننده نود بهتر است قبل از شروع برنامه از صحت و سقم مسائلی که در برنامه گفته می شود مطمئن شود و یا با مسئولان مربوطه مس کرمان ارتباط برقرار می کرد تا آنها هم صحبت های خود را بیان کنند.

ایرانمنش در مورد مبلغ خرج شده در صنعت مس کرمان بیان داشت: کل مبلغ خرج شده در مس حدودا یک میلیارد بوده و تمام مدارک آن موجود است، هر زمانی هر مرجع قانونی که بخواهد این مدارک را در اختیارشان قرار می دهیم.

وی عنوان کرد: مدیرعامل آبی پوشان هم باید گفته های خود را ثابت کند در غیر این صورت وزارت ورزش باید به این امر رسیدگی کند که چرا فتح اله زاده با بیان مسئله کذب در مورد هزینه ۳۰ میلیارد مس و عنوان کردن استفاده از بیت المال، موجب تشویش اذهان عمومی مردم مس شده و باید پاسخگو این ادعای کذب باشد.

مدیرعامل صنعت مس کرمان در پایان گفت: وزیر ورزش باید به این امر ورود کند و از فتح اله زاده بخواهد که گفته خود را ثابت کند در غیر این صورت باید بر خلاف دفعات پیشین که فقط ادعای استعفا می کرد این بار به صورت واقعی استعفا دهد. وی با بیان دروغ در مورد تیم های صنعتی می خواهد کارهای خود را بپوشاند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار