|
|
کدخبر: ۱۶۲۹۸۰

هاشمیان خبر داد:

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال از پیگیری این کمیته برای مشخص شدن آزمایش دوپینگ بازیکنان لیگ برتری و لیگ دسته اول خبر داد.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، احمد هاشمیان در خصوص نتایج آزمایش های دوپینگ رقابت های لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال کشور اظهار داشت: پیگیر جواب از سوی آزمایشگاه دوپینگ هستیم تا جواب نمونه های تست دوپینگ بازیکنان را در اختیارمان قرار بدهند که پس از اعلام از سوی آزمایشگاه، از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال نتایج آن را اعلام خواهیم کرد.

وی با اشاره به برنامه های کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال پیش از آغاز فصل جدید لیگ برتر، افزود: با توجه به ارتقای سطح استانداردهای بخش پزشکی و کنترل دوپینگ در سطح فوتبال و فوتسال کشور، همچنان برنامه توسعه ای خود را ادامه می دهیم. امیدواریم فصل پیش رو، فصل اوج گیری استانداردهایی باشد که سطح کیفی لیگ ایران از نظر حرفه ای ارتقا دهد.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: تمام تصمیماتی که در کمیته پزشکی و کنترل دوپینگ گرفته می شود، با هدف ارتقای سطح سلامت و پیشگیری از آسیب بازیکنان بوده و تلاش می کنیم پس از پایان هر لیگ و آغاز لیگ جدید، استانداردهای پزشکی را ارتقا دهیم تا روند رو به رشدی را پیش روی خود داشته باشیم.

هاشمیان ادامه داد: در فصلی که گذشت توانستیم گام های ارزشمندی را در جهت استانداردهای بین المللی برداریم که اطلاعات دقیق و نتایج تحلیل های آماری آن را در نشست خبری که برگزار خواهم کرد، به صورت مستند ارائه و اعلام می کنیم. باید بگوییم تا چه حد در اجرای تک تک استانداردهای بین المللی پزشکی موفق بودیم.

وی با بیان اینکه در هر فصل با توجه به شرایط موجود در لیگ نمونه گیری های لازم را انجام می دهیم، عنوان کرد: همکاران ما در زیرکمیته کنترل دوپینگ برنامه های خود را در این خصوص اعلام می کنند و نتایج آمار تست نمونه دوپینگ نیز از سوی زیرکمیته کنترل دوپینگ اعلام خواهد شد. بی شک ما در کنار همه عوامل مربوط به فوتبال هستیم تا پاک بودن این رشته را بیش از پیش تثبیت کنیم. با توجه به حساسیت و دقت کار تمامی شرایط را پیگیری می کنیم تا نتیجه بازی با رفتارهای غیر حرفه ای رقم نخورد و فقط توانمندی های ورزشی باشد که نتایج را رقم می زند.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: همکاران من اطلاعات فعالیت های مربوط به کنترل دوپینگ را جمع آوری کرده و با استناد به آمارها مشغول بررسی هستند. مطمئناً ظرف چند روز آینده، اقدامات و اهداف این کمیته را ارائه و در کمیته پزشکی اعلام خواهیم کرد تا پس از تصویب آنها را به مرحله اجرا در آوریم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار