|
|
کدخبر: ۱۶۳۰۲۴

رقابت های نیمه نهایی بسکتبال؛

بازیکن تیم بسکتبال مهرام تهران بعد از دو بازی اول نیمه نهایی با دانشگاه آزاد تاکید کرد که رسیدن به مرحله پلی آف و نیمه نهایی، حساسیت ها را بالا برده و از طرفی بسکتبال بدون درگیری ها، جذابیتی ندارد.

فرید اصلانی در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناز بحثهایی که بازی های اول نیمه نهایی داشت و اعتراضات به داوری و نوع بازی حریف توضیح داد: تیم دانشگاه آزاد واقعا با تجربه و خوب است. بازی بسکتبال هم اگر این درگیریها را نداشته باشد جذابیتی ندارد. ضمن اینکه در مرحله پلی آف و نیمه نهایی هستیم که مزید بر علت شده و حساسیتها را بالا می برد.

وی در مورد بازی دوم با دانشگاه آزاد گفت: در نیمه اول واقعا بهتر بازی کردیم و اختلاف لازم را به دست آوردیم اما نیمه دوم خوب نبود. بازیکنان دانشگاه سالهای سال در این لیگ بازی کرده و تجربه خوبی دارند به همین دلیل هم با تمرکز بیشتری که در نیمه دوم داشتند اختلاف را جبران کردند اما به هر حال ما هم روی برد این بازی حساب کرده بودیم.

بازیکن مهرام در مورد بازی در سالن اختصاصی دانشگاه آزاد تاکید کرد: ما اصلا نمی دانیم سالن دانشگاه آزاد چه شکلی است و هیچوقت در آنجا بازی نکرده ایم به همین دلیل هم فکر می کنم بازی سوم سختتر از دو بازی اول باشد. باید تمام تمرکز خود را جمع کنیم تا در این مسابقه هم پیروز شده و به فینال برویم. امیدوارم علاوه بر برد در این مرحله تمام بازیکنان تیم هم با سلامت به مرحله بعدی برسند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار