|
|
کدخبر: ۱۶۳۰۲۶

رقابت های والیبال نشسته قهرمانی ۲۰۱۴ آسیا - مشهد

تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران در سومین بازی خود در مسابقات قهرمانی آسیا مغلوب چین شد.

به گزارشخبرگزاری فارس، در ادامه رقابت های والیبال نشسته قهرمانی ۲۰۱۴ آسیا و در دومین روز این رقابت ها که از صبح امروز به میزبانی مشهد آغاز شده است، تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران در سومین دیدارش در ۳ ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۴،۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۷ مغلوب چین شد تا در پایان مرحله نخست دور مقدماتی با ۶ امتیاز در رتبه دوم جدول این رقابت ها قرار گیرد.

تیم ملی والیبال نشسته چین که عنوان قهرمانی نخستین دوره بازی های پاراآسیایی گوانگجو را در اختیار دارد، با این پیروزی ۹ امتیاز کسب کرد و صدرنشین شد.

تیم ملی بانوان ژاپن نیز با پیروزی مقابل مغولستان و کسب سه امتیاز در مکان سوم ایستاد و بانوان مغولستان نیز در مکان چهارم قرار گرفتند.

مرحله دوم دور مقدماتی مسابقات والیبال نشسته زنان قهرمانی آسیا از فردا(چهارشنبه) با برگزاری ۴ بازی پیگیری می شود که ملی پوشان ایران به مصاف تیم های ژاپن و مغولستان می روند.

رقابت های بانوان به صورت دوره ای برگزار می شود.

در گروه مردان نیز میانمار با غلبه بر کره جنوبی شگفتی ساز شد. این تیم در ست های دوم و سوم با امتیازهای ۲۵ بر ۱۲ و ۲۵ بر ۱۴ مغلوب کره جنوبی شد، اما در ست های اول، چهارم و پنجم با امتیازهای ۲۸ بر ۲۶،۲۶ بر ۲۴ و ۱۵ بر ۱۱ کره جنوبی را از پیش رو برداشت.

در دیگر بازی برگزار شده در گروه مردان، تیم ژاپن با نتیجه ۳ بر صفر مغولستان را مغلوب کرد.

تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در دومین دیدارش به مصاف قزاقستان می رود. ایران در بازی نخست با نتیجه ۳ بر صفر از سد ژاپن گذشته بود.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار