|
|
کدخبر: ۱۶۳۰۳۰

مرحله نیمه نهایی سوپرلیگ بسکتبال؛

بازیکن تیم بسکتبال دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه بازی بسکتبال فیزیکی است و دیدار با مهرام چندان هم درگیرانه نبود گفت: ما دفاع واقعا خوبی مقابل مهرام انجام دادیم و انتظار برد داشتیم.

محمد جمشیدی در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراندر مورد بازی با مهرام و ناراحتی مهرامیها از درگیریهای بازیکنان دانشگاه تاکید کرد: بسکتبال بازی فیزیکی است، ما هم هر کاری که انجام می دادیم خطای آن را می گرفتند به نوعی رحمی در کار نبود هر چند که زد و خورد چندانی هم در بازی نبود. ما تنها دفاع خوبی از بازیکنان مهرام انجام دادیم.

وی ادامه داد: فکر می کردیم بازی دوم را با برد تمام کنیم چون مستحق پیروزی بودیم و دو ماه خوب تمرین کرده بودیم البته در کل بازی اول و کوارتر ابتدایی دیدار دوم بد کار کردیم که دلیل آن هم نداشتن مسابقه بود. شخصا فکر نمی کردم بازی نکردن در این حد تاثیرگذار باشد اما بقیه کوارترهای بازی دیروز را بردیم و خیلی خوب به حریف نزدیک شدیم.

جمشیدی تاکید کرد: اتفاقاتی که در پایان بازی افتاد باعثاز دست دادن نتیجه شد. خودمان در دفاع و حمله اشتباهاتی داشتیم در حالی که از قبل هم تصورمان این بود که بازی را می بریم.

بازیکن دانشگاه آزاد در مورد کمک خارجیهای تیم توضیح داد: گروندی بازیکن خوبی است اما شوتهای وی در دو بازی اول مانند سایر نفرات گل نشد. در مجموع با تجربه خوبی که این بازیکن دارد لیدر خوبی برای تیم محسوب می شود. از طرفی توماس هم بازی واقعا خوبی انجام داد و کمک زیادی به تیم کرد.

جمشیدی با اطمینان از دیدار سوم در سالن اختصاصی دانشگاه آزاد گفت: صد در صد برای برد به بازی سوم می رویم و تمام تلاشمان را برای این کار می گذاریم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار