|
|
کدخبر: ۱۶۳۰۳۹

مربی تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه مرحله نیمه نهایی لیگ سری آ ایتالیا به صورت سه برد از پنج بازی برگزار می شود، گفت: اسلوبودان کواچ تپروجیا را خوب هدایت و پیروزی مسابقه کرد.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،حسین معدنی که پس از تماشای مسابقه پروجیا و پیاچنزا اظهار داشت: شرایط تیمی که بر روی کاغذ ضعیف است و به بازی پنجم می رود با تیم مدعی متفاوت خواهد بود. پروچیای ایتالیا در بازی پنجم با انگیزه و روان بازی کرد اما پیاجنزا به دلیل استرس و اضطراب نتوانست بازی خوبی ارائه کند. چرا که پروجیا از لحاظ نفرات و بازیکنان در سطح پایین تری نسبت به پیاچنزا قرار دارد ولی عملکرد پروجیا بهتر بود.

وی تصریح کرد: پروچیا با هنرنمایی دو بازیکن صربستانی این تیم که در پست های پشت خط زن و دریافت کننده بازی می کنند، خیلی خوب بازی کرد و مزد تلاش های خود را گرفت.

مربی تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد: کواچ در این بازی با هوشمندی پاسور تیم را از زمین خارج و از پاسور دوم استفاده کرد که این کار نیز در پیروزی نقش پروچیای داشت. هدایت او در زمین مسابقه خیلی خوب بود که باعثشد پروجیا برنده دیدار سخت نیمه نهایی شود.

وی کار تیم شاگردان گواچ را فوق العاده دانست و در مورد حریف این تیم در دیدار نهایی گفت: کار بسیار سختی در دیدار نهایی خواهد داشت. حریف پروچیای تیم قدرتمندی است و نقاط ضعف خاصی ندارد.

معدنی در باره اردوی تیم ملی والیبال نیز خاطرنشان کرد: امروز تمرینات صبح تعطیل است تا بازیکنان به سفارت بلغارستان و صربستان بروند و کارهای ویزای خود برای سفر انجام دهند.
شاگردان اسلوبودان کواچ در پروجیای ایتالیا شب گذشته با شکست پیاچنزا به فینال رقابت های سری آ ایتالیا راه یافتند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار