|
|
کدخبر: ۱۶۳۰۶۶

خبرهای خوبی برای آینده فوتبالی ام خواهید شنید

مهاجم تیم فوتبال سایپا گفت: زمانی که در نونهالان بازی می کردم در همان ابتدای بازی پاس رو به جلویی به من داده شد که از همانجا شوت کردم و گل شد. فکر می کنم ثانیه ۳ یا ۴ بود که شوتم گل شد و فکر می کنم سریعترین گل تاریخ زندگیم را زدم.

کاوه رضایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص طی شدن روند بهبودی اش گفت: خوشبختانه وضعیت پایم رو به بهبودی است و گچ پایم را باز کرده ام و این روزها مشغول فیزیوتراپی هستم و امیدوارم که بتوانم از دو هفته دیگر دویدن را آغاز کنم.

وی در مورد اینکه در لیگ آینده در سایپا باقی خواهد ماند یا او را در تیم دیگری خواهیم داد، ادامه داد: فعلا که باشگاه پیشنهادی به من نداده و باید در ابتدا مذاکره کنیم اما خبرهای خوبی به من رسیده که اگر قطعی شود حتما آن را از طریقخبرگزاری فارساعلام خواهم کرد.

مهاجم تیم فوتبال سایپا، درباره گلی که به مس کرمان زد و عنوان سریعترین گل لیگ برتر سیزدهم را به دست آورد، افزود: خواست خدا بود که در آن بازی در ثانیه ۱۸ گل بزنم اما من تلاش بچه ها را به ثمر رساندم و در واقع زحمت اصلی بر دوش آنها بود و من فقط تما م کننده کار بودم اما ما در تمرینات مان بر روی این کارها وقت می گذاشتیم و می خواستیم در بازی با مس هم زود به گل برسیم البته این موضوع همیشه در دستور کار قرار داشت و می خواستیم هجومی بازی را آغاز کنیم و با کمترین زمان به گل برسیم.

رضایی در پاسخ به این سوال که آیا سریعتر از ثانیه ۱۸ هم تا به حال گل به ثمر رسانده ای یا خیر، اظهار داشت: زمانی که در نونهالان بازی می کردم در همان ابتدای بازی پاس رو به جلویی به من داده شد که از همانجا شوت کردم که آن توپ گل شد. فکر می کنم ثانیه ۳ یا ۴ بود که آن توپ من تبدیل به گل شد و فکر می کنم سریعترین گل تاریخ زندگیم را به ثمر رساندم اما دقایق ۲ و ۳ بازی هم گل زده ام.

وی ادامه داد: امیدوارم بتوانم این رکورد را بهبود ببشخم اما دوست دارم در هر تیمی که بازی می کنم برای قهرمانی بجنگم. البته اگر لژیونر بشوم سعی می کنم لژیونر موفق و خوبی برای فوتبال ایران باشم و از نام کشورم دفاع کنم.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار