|
|
کدخبر: ۱۶۳۱۸۰

همه افراد در حفظ تیم در لیگ برتر به یک اندازه نقش داشتند

کاپیتان تیم فوتبال راه آهن در واکنش به اینکه مدافع این تیم علت حفظ راه آهن را حضور او دانسته، گفت: قربانی از روی احساسات صحبت کرده و همه نقش یکسانی در بقای تیم داشتند.

حسین پاشایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص کسب رتبه یازدهمی راه آهن در لیگ برتر و همچنین مشکلاتی که این تیم در فصل سیزدهم با آن مواجه بود، در صحبت های پیروز قربانی که در تمجید از او علت موفقیت و حفظ راه آهن را وجود پاشایی دانسته بود، صحبت هایی را کرد که در زیر می خوانید.

فارس: ابتدا در مورد رتبه راه آهن در فصل سیزدهم صحبت کن، تیمی که قرار بود در ابتدای فصل برای کسب سهمیه آسیایی بجنگد اما در پایان در رده یازدهم قرار گرفت.

اول فصل قرار بود علی دایی سرمربی راه آهن باشد اما او به پرسپولیس رفت و پس از آن مشکلاتی به وجود آمد که باعثشد ما زمان را از دست بدهیم. در آن هیاهوی نقل و انتقالات بهترین انتخاب منصور ابراهیم زاده بود که تیم را در زمان باقی مانده بستیم. در طول فصل هم تیم با مشکلات متعددی روبرو شد، پس از اینکه بازیکنان قسط اول خود را دریافت کردند دیگر هیچ پولی پرداخت نشد. مشکلاتی به وجود آمد که هر روز تشدید می شد.

فارس: بحثدستگیری مالک باشگاه هم که به وجود آمد.

بله زمانی که زنجانی بازداشت شد تیم در حد محلات شد و وضعیتش بسیار دشوار شد. واقعا کار در آن شرایط وحشتناک بود. باید در این شرایط قرار بگیرد که متوجه شوید چه می گویم. مدیریت باشگاه با درایت خود لیگ را به پایان رساند و بازیکنان هم تمام تلاش خود را انجام دادند تا تیم در لیگ باقی بماند.

فارس: پیروز قربانی اخیرا مصاحبه ای انجام داد و گفت که پاشایی مهمترین عامل در حفظ راه آهن در لیگ برتر بود.

(با خنده) پیروز از روی لطف و محبتی که به من داشته این حرف را زده است. از روی دوستی که با من داشته این موضوع را بیان کرده است وگرنه نقش هر بازیکن در تیم به یک اندازه است. کسانی در تیم بودند که نقش بسیار بیشتری از من داشتند. خود قربانی هم زمانی که بازی می کرد بسیار مؤثر بود. فکر می کنم صحبت او از روی احساسات بوده است به هر حال یک سری اختلاف بین سرمربی و بازیکن وجود دارد. در زمانی بین پیروز و سرمربی تیم و در مقطعی هم وحید طالب لو، سامان آقازمانی مشکلاتی به وجود آمد. من اصلا نمی توانم در مورد این مسئله صحبت کنم.

فارس:قربانیدر مصاحبه اش گفته بود علت ناکامی راه آهن کادر فنی بود، نظرت در این باره چیست؟

نمی توانم در این باره صحبت کنم. ما مشکلات عدیده ای داشتیم. در طول فصل بازیکنان اگرچه صحبتی نمی کردند اما مسائل شان و مشکلاتشان زیاد بود. بازیکن به دنبال امرار معاش خود است و این مسئله مهمترین چیز به حساب می آید. تیم ما در حد محلات هم امکانات نداشت. واقعا باید دست و پای این بازیکنان و کادر فنی را بوسید. ما در بازی های پایانی عملکرد بهتری هم داشتیم. اگر لیگ ادامه داشت می توانستیم تا رتبه ششم بالا بیاییم. بازیکنان و کادر فنی با شرفی داریم. به هر حال اختلاف نظرهایی هم وجود داشت که من در حدی نیستم که بخواهم در مورد آن صحبت کنم.

فارس: در این فصل بازی به تو خیلی نرسید. از این موضوع ناراحت نیستی؟

در ابتدای فصل منصورخان(ابراهیم زاده) با من صحبت کرد و گفت امکان دارد بازی به من نرسد و حرف هایی به من زد که شاید یک دقیقه هم نتوانم صحبت کنم. وقتی در ابتدای فصل این مسئله عنوان می شود دلیلی ندارد که من دیگر ناراحت شوم. برای من مهم موفقیت راه آهن بود، اینکه تیم بتواند در لیگ بماند. خیلی بد است وضعیت باشگاه به گونه ای باشد که برای گرفتن هتل از این ور و آن ور پول قرض کنند و یا به دادستانی التماس کنند. حساب های باشگاه بسته شده بود و وضعیت باشگاه واقعا اسفناک بود. اگر هر تیم دیگری بود نیم فصل تمرینات را تعطیل می کرد و بازیکنانش می رفتند. بازیکنانی بودند که از سلامت خود گذشتند، ابراهیم کریمی و حامد زمانی با سخت ترین آسیب دیدگی ها کنار آمدند.

فارس: تصمیمت برای فصل آینده چیست؟ آیا می خواهی بازی کنی؟

آنطور که هم اکنون فکر می کنم می توانم یک سال دیگر بازی کنم. متولد سال ۱۳۵۷ هستم و به هر حال باید ببینم شرایط چگونه می شود. منصورخان(ابراهیم زاده) به من پیشنهاد داد که هر جایی برود من دستیارش باشم. او به من لطف دارد اما باید شرایط را بسنجم تا بهترین تصمیم را در این زمینه بگیرم.

فارس: حرف پایانی.

فقط می خواهم بگویم که اگر حرف هایی زده شده است فقط سوء تفاهم بوده، تمام ارکان تیم از کادر فنی گرفته تا بازیکنان واقعا خوب هستند. تمامی افراد در نتایج تیم نقش داشتند. پیروز قربانی، وحید طالب لو و همه افراد نقش بالایی در این موضوع ایفا کردند.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار