|
|
کدخبر: ۱۶۳۲۵۳

لیگ قهرمانان آسیا

خبرگزاری تسنیم: در هفته پایانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گوئیژو رن چین با قبول شکستی سنگین برابر نماینده استرالیا با این رقابت ها خداحافظی کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، هفته پایانی از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا امروز(سه شنبه) برگزار شد که در نخستین بازی ها تیم های گروه H به مصاف هم رفتند. در این دیدارها وسترن سیدنی استرالیا در خانه اش موفق شد برابر گوئیژو رن چین به پیروزی پُر گل ۵ بر صفر برسد.

وسترن سیدنی با این پیروزی ۱۲ امتیازی شد تا صدرنشین گروه باقی بماند و در شرایط خوبی به مرحله حذفی صعود کند. نماینده چین هم با این شکست چهار امتیازی و در انتهای جدول گروه H لیگ قهرمانان باقی ماند تا خداحافظی تلخی با رقابت های این فصل داشته باشد.

در دیگر دیدار گروه H تیم های کاوازاکی ژاپن و اولسان هیوندای کره جنوبی به مصاف هم رفتند که در این دیدار نیز تیم کاوازاکی با نتیجه ۳ بر یک مقابل میهمانش به پیروزی رسید.

نماینده کشور ژاپن با این پیروزی موفق شد راهی مرحله حذفی شود و در حالی که ۱۲ امتیازی بود اما به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به وسترن سیدنی به عنوان تیم دوم گروه به مرحله بعدی راه پیدا کرد. در این گروه اولسان هیوندای با هفت امتیاز در رتبه سوم جدول رده بندی قرار گرفت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار