|
|
کدخبر: ۱۶۳۳۰۳

خبرگزاری تسنیم: سرپرست فدراسیون قایقرانی گفت: دنیامالی به دفتر ریاست فدراسیون نمی آید و تمام تصمیمات فدراسیون را خودم می گیرم.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، احمد گواری در پایان نشست روسای فدراسیون های ورزشی با وزیر ورزش گفت: اردوهای تیم ملی از چهارم فروردین ماه آغاز شده و به صورت مداوم در حال پیگیری است. ورزشکاران رشته های آب های آرام، روئینگ و اسلالوم در اردو هستند و این اردو ادامه دارد.

وی در خصوص اینکه شنیده می شود دنیامالی تمام تصمیمات فدراسیون قایقرانی را می گیرد عنوان کرد: دنیا مالی از وزیر ورزش ابلاغ گرفته و مشاور ایشان است. او تجربیات زیادی در قایقرانی دارد و نه تنها ایشان بلکه هرکسی که بتواند در جهت توسعه قایقرانی کمک مان کند استفاده خواهیم کرد اما این را بدانید که قطعا تصمیمات توسط خودم گرفته می شود.

سرپرست فدراسیون قایقرانی درمورد اینکه دنیامالی برخلاف اظهارات سجادی در فدراسیون حضور دارد و اتفاقا هم در دفتر ریاست می نشیند گفت: امکان ندارد ایشان در دفتر ریاست بنشیند.

گواری در پاسخ به این پرسش که آیا حوزه اختیارات دنیا مالی به عنوان مشاور وزیر مشخص است گفت: این موضوع را وزیر می داند.

وی یادآور شد: هنوز پاسخ استعلام نامزدهای حاضر در انتخابات فدراسیون قایقرانی نیامده است. ثبت نام از نامزدها پیش از سال جدید آغاز شد و ۲۸ اسفند استعلام ها ارسال شد اما یک مشکل در این مورد وجود داشت که مجبور شدیم مجددا آنها را ارسال کنیم. به همین دلیل بعد از تعطیلات نوروز استعلام ها به وزارتخانه مربوط فرستاده شده است.

گواری در پایان گفت: هر ایرانی که بتواند به قایقرانی کمک کند از او کمک خواهیم گرفت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار