|
|
کدخبر: ۱۶۳۳۰۶

قراردادهای ورزشکاران رشته های دیگر هم منتشر شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون تکواندو گفت: بودجه یک سال تکواندو به اندازه یک فوتبالیست هم نیست و این درحالی است که فوتبال نتایج خوبی هم نمی گیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، سید محمد پولادگر در پایان نشست مسئولان وزارت ورزش و جوانان با روسای فدراسیون های ورزشی اظهار داشت: پیشنهاد می کنم در خصوص قرارداد بخش دیگری از ورزش که شامل سایر ورزشکاران به جز فوتبالیست ها هم می شوند شفاف سازی شود تا مشخص شود به غیر از فوتبالیست ها سایر ورزشکاران چه حقوق و مزایایی دارند. با این کار مشخص می شود نقش عمده ورزش را کدام ورزش ها با چه هزینه و پولی انجام می دهند.
وی ادامه داد: با این شفاف سازی مردم می دانند تأثیرگذار ترین بخش های ورزش چه بودجه ای دارند و ورزش های همگانی و حرفه ای با چه منابعی تغذیه می شوند و در مقابل آن ها فوتبالیست ها چه پولی می گیرند.
رئیس فدراسیون تکواندو گفت: رشته هایی زیادی هستند که در بازی های آسیایی و المپیک تأثیر زیادی دارند و در تمامی جهان هم بحثبودجه کشور که معمولا هم دولت است برای این رشته ها هزینه می شود. اینکه فوتبالی ها چقدر می گیرند حرف اصلی نیست بلکه حرف ما این است چرا بودجه دولتی مربوط به همه رشته ها در فوتبال صرف می شود.
پولادگر تاکید کرد: بودجه یک سال تکواندو به اندازه یک فوتبالیست هم نیست و این درحالی است که فوتبال نتایج خوبی هم نمی گیرد. از مسئولان فدراسیون شنیده ام که در اروپا قرارداد بازیکنان سخت گیرانه و در قالب ۶۰ صفحه تنظیم شده در کل هم مبالغ برنامه ریزی شده جابجا می شود این درحالی است که فوتبال ما اینگونه عمل نمی کند اما پول های میلیاردی به فوتبالیست ها پرداخت می شود.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار