|
|
کدخبر: ۱۶۳۳۰۹

گزارش تمرین آبی پوشان

خبرگزاری تسنیم: دروازه بان تیم فوتبال استقلال در تمرین استقلال آفتابی شد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده سازی برای دیدار فردا(چهارشنبه) برابر الریان قطر در حالی از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در زمین شماره ۲ آزادی برگزار شد که باز هم به مانند روز گذشته تعداد بازیکنان اصلی این تیم به ۱۱ نفر نرسید.

* مهدی رحمتی پس از چند روز غیبت در تمرین امروز استقلال شرکت کرد. علاوه بر رحمتی، حنیف عمران زاده، پژمان نوری، جی لوید ساموئل، مهرداد اولادی، محمد قاضی، آرش برهانی، ایمان باصفا و ایمان مبعلی در تمرین امروز حضور داشتند.

* امیر قلعه نویی مانند روزهای گذشته امروز هم با لباس شخصی نظاره گر تلاش شاگردانش بود.

* آنتونیو کاروالیو به همراه بوبکر کبه با لباس شخصی در تمرین حاضر شدند. بازیکنان استقلال با دیدن کبه به او گفتند: تا حالا کجا بودی؟

* کبه که به دلیل عدم پرداخت مطالباتش در تمرین استقلال حاضر نمی شد، ظاهرا پس از صحبت با مسئولان باشگاه استقلال به محل تمرین آمد اما با آبی پوشان تمرین نکرد.

* گروهی از مستندسازان برزیلی شبکه اسپورتس که چند روزی است در ایران به سر می برند امروز به محل تمرین استقلال آمدند و با کمک آنتونیو، بازیکن برزیلی این تیم مشغول تهیه گزارش از تمرین آبی پوشان شدند.

گزارشگر این شبکه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی تسنیم درباره حضورشان در ایران اظهار داشت: قصد داریم با توجه به حضور تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل مستندی از فرهنگ مردم ایران و همچنین تیم های بزرگ این کشور تهیه کنیم. در چند روز گذشته به بازارهایی در تهران سر زدیم و علاوه بر آن درباره فرش ایرانی و همچنین پیراهن تیم ملی در جام جهانی گزارش تهیه کردیم.

وی افزود: امروز نیز قصد داریم از تیم استقلال گزارشی تهیه کرده و این تیم را به مردم برزیل معرفی کنیم.

* آنتونیو و کبه که در گوشه ای از زمین شماره ۲ آزادی نظاره گر تمرین همبازیان خود بودند دقایقی با هواداران استقلال به گفت وگو پرداختند. تعدادی از هواداران استقلال از کبه درباره علت غیبتش در تمرین استقلال سؤال پرسیدند که بازیکن بورکینافاسویی استقلال به آنها گفت: وقتی بازیکنی در استقلال ۲ میلیارد پول می گیرد اما به ما هیچ پولی نمی دهند چرا باید در تمرین حاضر شویم؟ ما باید مخارج مان را از کجا تامین کنیم؟ شما اگر جای ما بودید می توانستید با این وضعیت تمرین کنید؟

* سیروس دین محمدی، آنالیزور تیم فوتبال استقلال و محسن بزرگی معاون حقوق باشگاه استقلال ازنزدیک نظاره گر تمرین آبی پوشان بودند.

* بازیکنان استقلال پس از چند دقیقه دویدن دور زمین و بازی آقاوسط در دو گروه سبز و نارنجی به فوتبال درون تیمی پرداختند.

* با توجه به اینکه مسئولان استقلال نتوانستند پولی تهیه کنند بازیکنان استقلال امشب به اردو نمی روند و فردا در یک ساعت معین راهی ورزشگاه آزادی خواهند شد.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال استقلال در یک بازی تشریفاتی از هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فردا از ساعت ۲۱ در ورزشگاه آزادی به مصاف الریان قطر می رود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار