|
|
کدخبر: ۱۶۳۳۱۰

خبرگزاری تسنیم: مربی سابق تیم های رئال مادرید و میلان به کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان ملحق شده است.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، برونو ماسیاتی که در اردوی آفریقای جنوبی به کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان اضافه شده است، عنوان کرد: از ۱۲ سال پیش کار با باشگاه فلامینگوی برزیل را شروع کردم و پس از آن به باشگاه رئال مادرید رفتم و به مدت ۳ سال در آنجا به عنوان فیزیوتراپ ورزشی و مربی آنالیز عملکرد فیزیکی(Performanc Coach) بازیکنان فعالیت داشتم.

وی افزود: با رونالدو بازیکن سابق تیم ملی برزیل و چند بازیکن دیگر کار کردم و در ادامه به تیم آثمیلان رفتم. در حال حاضر در باشگاه کورینتیانس برزیل و تیم ملی ایران به عنوان فیزیوتراپ ورزشی و مربی آنالیز عملکرد فیزیکی فعالیت دارم.

مربی آنالیزور عملکرد فیزیکی بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص شرح وظایفش در تیم ملی، گفت: نظر کی روش این بوده که با تخصصی که من در این زمینه دارم در قسمت ریکاوری و همینطور آنالیز عملکرد بازیکنان در حین تمرین به تیم ملی اضافه شوم. به دلیل اینکه تعداد روزهای زیادی در اردوی آفریقای جنوبی و بعد از آن اتریش و برزیل خواهیم بود، بسیار حائز اهمیت است که در دو محور، ارزیابی عملکرد بازیکنان در طول تمرین و همین طور بحثریکاوری با دقت تمامی بازیکنان را زیر نظر بگیرم تا تیم به آمادگی کامل برسد.

ماسیاتی درباره شرایط کنونی تیم ملی فوتبال کشورمان در اردو آفریقای جنوبی اظهار داشت: همه بازیکنان و کادر فنی تیم ملی در این مدت شرایط خوبی داشته اند، به خصوص بازیکنان که با انگیزه بالا در حال آماده سازی برای بازی های جام جهانی هستند و شور و اشتیاق زیادی در آنها می بینم.

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان در پایان گفت: اردوی آفریقای جنوبی ابتدای این مسیر است. ما بعد از اینجا اردوهای دیگری نیز پیش رو داریم. مطمئناً با انجام تست ها و آنالیزهای مختلف مسیر روبه جلو و تاثیرگذاری را انتخاب خواهیم کرد که تمامی بازیکنان بتوانند در بالاترین شرایط آمادگی پا به برزیل بگذارند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار