|
|
کدخبر: ۱۶۳۳۱۳

مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛

اولین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان امشب میان ۲ تیم چلسی و اتلتیکو مادرید برگزار می شود.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اولین مسابقه مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری دیدار چلسی و اتلتیکو مادرید در ورزشگاه ویسنته کالدرون انجام می شود.

** چلسی

باشگاه چلسی که با هدایت خوزه مورینیو سرمربی نام آشنا و آقای خاص فوتبال این فصل هدایت آبی پوشان غرب لندن را بر عهده گرفته است توانسته نتایج خوبی بگیرد و فصل درخشانی را با آبی پوشان سپری کند.

وی به همراه شاگردانش هم اکنون با پنج امتیاز اختلاف با لیورپول در جایگاه دوم جدول قرار دارد و در دیدار این هفته لیگ برتر انگلیس مقابل ساندرلند که حواشی زیادی هم بر سر ضربه پنالتی این بازی داشت را با نتیجه ۲ بر یک واگذار کرد و با روحیه ای نه چندان مطلوب در حالی که مدافع مشهور خود برانسیلوا ایوانویچ را به دلیل دو کارت بودن در اختیار ندارد و باید دید خوزه مورینیو که همیشه نمایشی تدافعی در بازی ها ارائه می دهد می تواند در هشتمین حضور خود در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان که از این جهت رکوددار محسوب می شود به توفیقی دست یابد و طعم حضور در فینال را بچشد و مرحم زخمی برای ناکامی تیم های انگلیسی در لیگ قهرمانان اروپا باشد.

** اتلتیکو مادرید

شاگردان دیگو سیموئنه در اتلتیکو مادرید در فصل جاری به نوعی شگفتی آفریدند و فوق العاده ظاهر شدند و هم اکنون در جدول لالیگا اختلاف کمی با رئال مادرید در صدر جدول دارند.

تیم دوم شهر مادرید با کنار زدن تیم رویایی بارسلونا که همیشه به نوعی یک پای فینال بوده به مرحله نیمه نهایی رسید.

این تیم در این هفته رقابت های لیگای اسپانیا موفق شد با نتیجه دو بر صفر الچه را شکست دهد.

اتلتیکو مادرید و چلسی تاکنون دو بار در مرحله گروهی لیگ قهرمانان با یکدیگر دیدار کرده اند که از این میان چلسی در دیدار نخست با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی رسیده است و دیدار دوم هم با تساوی یک بر یک به پایان رسیده است.

در این دیدار هم اگر فرانک لمپارد و جان تری به میدان روند، با رکورد رایان گیگز در منچستریونایتد که تجربه هفت حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان را دارد برابر می کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار