|
|
کدخبر: ۱۶۳۳۳۱

جوانی ام را مجانی برای پرسپویس گذراندم

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بحثمدیریت در باشگاه پرسپولیس همیشه حرف و حدیثداشته اما این بار دست و پای پروین را بستند و گفتند مدیریت کن.

حمید درخشان در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، ابتدا در خصوص صحبت های پروین و دایی در جلسه با امیر خادم که در رسانه ها مطرح شده، گفت: من درباره این جلسه و اتفاقات آن ترجیح می دهم حرفی نزنم. بالاخره پروین و دایی از جنس پرسپولیس هستند اما پروین به من لطف داشته که حرف هایی را درباره من زده است. من جوانی ام را مجانی بدون هیچ منتی برای پرسپولیس بازی کردم چون پرسپولیس را عاشقانه دوست دارم.

وی افزود: شنیدم جدیدا قرار است تغییراتی در باشگاه انجام شود اما من این حرف را می زنم. بحثمدیریت همیشه در باشگاه پرسپولیس حرف و حدیثداشته اما این بار خوب به پروین اعتماد نشد. دست و پای پروین را بستند و گفتند مدیریت کن که این کار معقول و صحیحی نیست. به نظرم باید دل خاک خورده های فوتبال را نشکنیم و قدر آنها را بهتر بدانیم.

درخشان ادامه داد: بلاتکلیفی در باشگاه پرسپولیس اصلا خوب نبود. به نظرم هر کسی جز پروین می آمد باز هم نمی توانست کاری انجام دهد پس بهتر است مسئولان ورزش پروین را حفظ کند تا خدای ناکرده او حرمتش از بین نرود.

وی در مورد شرایط پرسپولیس نیز گفت: امسال پرسپولیس نسبت به چند سال اخیر بسیار خوب کار کرد و اگر تمرکزش را از دست نمی داد قهرمان می شد. البته اگر این تیم تقویت شود راحت می تواند قهرمان شود. اگر بچه ها فرصت بازی با راه آهن را از دست نمی دادند الان قهرمان بودند اما در مجموع عملکرد پرسپولیس بعد از مدت ها خوب بود و باید هرچه سریع تر این تیم از وضعیت حال حاضر خارج شود.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار