|
|
کدخبر: ۱۶۳۳۳۴

رسانه های اروپایی اعلام کردند:

خبرگزاری تسنیم: به دنبال اخراج دیوید مویس از سمت سرمربیگری تیم فوتبال منچستریونایتد، سرمربی تیم ملی هلند تمایل فراوانی برای گرفتن جای وی دارد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، کمتر از یک روز پس از انتشار خبر اخراج دیوید مویس از سمت سرمربیگری منچستریونایتد، گروهی از رسانه های انگلیسی شروع به گمانه زنی درباره جانشینان این مربی اسکاتلندی کرده اند. در این میان سایت گل انگلیس در خبری اختصاصی مدعی شده است که لوئیز فن خال، سرمربی تیم ملی هلند به هدایت منچستریونایتد تمایل زیادی دارد و حتی مذاکراتی هم با سران باشگاه برای گرفتن جای مویس در اولدترافورد انجام داده است.

این سایت نوشته است که هفته گذشته هیئتی از نمایندگان باشگاه منچستریونایتد به هلند سفر کرده و با فن خال درباره قبول هدایت شیاطین سرخ در فصل آینده وارد مذاکره شده اند. گزارش ها از نتایج این مذاکره حاکی از تمایل فراوان فن خال برای هدایت منچستریونایتد پس از پایان ماموریتش در تیم هلند است.

فن خال در حال حاضر تمام تمرکز خود را برای کسب نتایجی قابل قبول در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل قرار داده است اما پس از این تورنمنت قراردادش با فدراسیون فوتبال هلند به پایان می رسد و می تواند جای مویس را بگیرد.

پیش از این از یورگن کلوپ مربی آلمان تیم بورسیا دورتموند و دیه گو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید به عنوان جانشینان احتمالی مویس نام برده می شد اما هر دوی این مربیان رسماً اعلام کردند که تمایلی به قبول این مسئولیت ندارند.

فن خال که در ماه آگوست امسال ۶۳ ساله می شود، چندی ماه پیش که آندره ویلاس بواس، سرمربی پرتغالی پیشین تاتنهام از این تیم اخراج شد به عنوان یکی از گزینه های اصلی هدایت سفیدپوشان وایت هارت لین محسوب می شد اما او به دلیل تعهدی که نسبت به تیم ملی کشورش داشت حاضر به انجام این کار نشد. البته فن خال در آن زمان اعلام کرد علاقه فراوانی به هدایت یک تیم لیگ برتری دارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار