|
|
کدخبر: ۱۶۳۳۳۶

برای پول به استقلال نیامدم

خبرگزاری تسنیم: آنالیزور تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد این فصل برای آبی پوشان کابوس وار نبوده است.

سیروس دین محمدی، آنالیزور تیم فوتبال استقلال در خصوص بازی این تیم مقابل الریان قطر به خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمگفت: ما در بازی رفت نتیجه را به الریان واگذار کردیم اما قطعاً در دیدار برگشت برای شکست میهمان قطری به میدان خواهیم کرد تا خاطره بد شکست دور رفت را از ذهن هواداران پاک کنیم.

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال در ادامه افزود: بازی استقلال - الریان برای هر دو تیم یک بازی تشریفاتی است اما با این وجود ما در بازی فردا به دنبال پیروزی هستیم تا تماشاگران و هواداران استقلال را خوشحال کنیم.

وی با ناعادلانه خواندن داوری دیدار الشباب - استقلال به خبرنگار تسنیم گفت: متاسفانه داور صحنه ای را پنالتی تشخیص داد که اصلاً پنالتی نبود و من اعتقاد دارم این پنالتی در شکست ما بسیار تاثیرگذار بود و شرایط بازی را به گونه ای به سود حریف تغییر داد.

دین محمدی اینکه استقلال فصلی بد و کابوس وار را پشت سر گذاشته است را نپذیرفت و خاطر نشان کرد: ما تا هفته آخر لیگ برتر شانس قهرمانی و کسب سهمیه داشتیم. در لیگ قهرمانان هم با بدشانسی و ناداوری مواجه شدیم و امتیازات ارزشمندی را از دست دادیم.

آنالیزور تیم فوتبال استقلال با یادآوری اینکه در اواسط فصل برخی بازیکنان این تیم جدا شدند، افزود: جدایی بازیکنانی چون نکونام، منتظری و… و در کنار آن مصدومیت نفرات تاثیرگذار باعثشد با کمبود بازیکنان روبه رو شویم. ما در غیاب تعدادی از بازیکنان در برخی مسابقات عملاً بازیکن جایگزین روی نیمکت نداشتیم و کادر فنی با مشکلات زیادی دست به گریبان بود.

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که «اگر امیر قلعه نویی از استقلال جدا شود، شما نیز به همکاری خود با این تیم پایان خواهید داد؟»، گفت: هنوز چیزی مشخص نیست و من برای فصل آینده هیچ تصمیمی نگرفته ام اما فکر می کنم تکلیف خیلی از مسائل تا یکی دو هفته آینده مشخص خواهد شد.

وی در خاتمه از اظهارنظر در مورد رقم های قرارداد بازیکنان استقلال خودداری کرد و گفت: من دوست ندارم در این خصوص اظهارنظر کنم اما در مورد خودم باید بگویم به خاطر پول به استقلال نیامدم. در واقع به استقلال آمدم تا با اضافه کردن به تجربیاتم و فراهم کردن رزومه ای قابل قبول در مربیگری بتوانم به شکل خوبی در خدمت دیگر تیم ها باشم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار