|
|
کدخبر: ۱۶۳۳۵۵

رقابت های والیبال نشسته قهرمانی ۲۰۱۴ آسیا - مشهد

تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران در دومین بازی خود در رقابت های قهرمانی آسیا مقابل قزاقستان به پیروزی رسید.

به گزارشخبرگزاری فارس، در ادامه رقابت های والیبال نشسته قهرمانی ۲۰۱۴ آسیا و در دومین روز این رقابت ها که از صبح امروز به میزبانی مشهد آغاز شده است، تیم ملی والیبال نشسته مردان کشورمان در دومین دیدارش در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۰،۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۱۲ از سد قزاقستان شد تا با ۶ امتیاز در صدر گروه اول این رقابت ها قرار گیرد.

تیم ملی والیبال نشسته ایران روز گذشته نیز از سد ژاپن گذشته بود.

ملی پوشان ایران در گروه اول این رقابت ها با تیم های قزاقستان، مغولستان و ژاپن هم گروه هستند و فردا(چهارشبنه) در سومین بازی خود به مصاف مغولستان می روند.

مجید لشگری، داود علی پوریان، صادق بیگدلی، محمد خالقی، رضا پیدایش، مهرزاد مهروان، ناصر حسن پور، حسین فرزانه، حسین گلستانی، آرش خرمالی، مجتبی حیدری و مهدی بابادی اسامی ملی پوشانی ایران در مسابقات والیبال نشسته قهرمانی مردان آسیا هستند که با هدایت هادی رضایی به میدان می روند.

علیرضا معمری، بهمن تاروردی زاده، فرید صائبی و علی اخوان به عنوان مربیان، محمد صفری به عنوان فیزیوتراپیست و علی کشفیا به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال نشسته ایران را در مسابقات قهرمانی آسیا همراهی می کنند.

نمایندگان کشورمان در بخش بانوان نیز امروز موفق مغلوب حریف قدرتمند خود، چین شدند و در حال حاضر در جایگاه دوم گروه قرار دارند.

رقابت های قهرمانی والیبال نشسته آسیا از اول تا ششم اردیبهشت ماه به میزبانی مشهد مقدس در جریان است.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار