|
|
کدخبر: ۱۶۳۳۶۵

طلسم برگزار نشدن جذاب ترین مسابقه اسکی شکست

پس از وقفه ۷ ساله، مسابقات قهرمانی اسنوبرد کراس جام کوئیک سیلور، ۴ و ۵ اردیبهشت در پیست بین المللی اسکی توچال برگزار می گردد.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حدود ۷ سال است که مسابقات اسکی اسنوبرد کراس برگزار نمی شود. رقابت هایی که تلفیقی از هنر، سرعت و تجربه و هیجان است.

امسال با همت فدراسیون اسکی، هیئت اسکی استان تهران، هیئت اسکی شمیرانات و حمایت مالی کوئیک سیلور ایران و البته همکاری پیست اسکی بین المللی توچال و هیئت اسکی شمالغرب تهران این رقابت ها در دو بخش بانوان و آقایان برگزار خواهد شد.

ثبت نام برای شرکت در این رقابت از ۲۹ فروردین آغاز شده و تا فردا ادامه دارد.

ثبت نام شدگان روز ۳ اردیبهشت(چهارشنبه) جهت تمرین میتوانند در پیست مسابقه حضور داشته، روز پنجشنبه مسابقات در مرحله اول آغاز و راه یافتگان به مرحله فینال روز جمعه به رقابت خواهند پرداخت.
نفرات اول تا سوم ۳ گروه(۱ - شرکت کنندگان بومی ۲ - شرکت کنندگان تهران ۳ - بانوان) مدال و جوایز غیر نقدی دریافت خواهند نمود.

مراحل آماده سازی پیست اسنوبرد کراس کوئیک سیلور تا سه شنبه به پایان می رسد

تمام تلاش گروه آماده سازی مسیر و پیست مسابقه بر آن است تا روز سه شنبه مراحل آماده سازی به پایان برسد تا ثبت نام شدگان بتوانند مراحل تمرینی خود را روز چهارشنبه انجام نمایند.

مسیر این مسابقه با عرض حدودا ۶.۵ متر طراحی شده که ۴ ورزشکار در کنار یکدیگر به حرکت پرداخته و در پیچ هایی که تعبیه شده عبور می نمایند عبور از پیچ ها بسیار حساس بوده و افراد زبده می بایست از روی دیواره پیچ عبور کند که در اصطلاح وال راید نامیده می شود. در ادامه مسیر دو سکوی پرش نیز آماده سازی شده که ورزشکار باید با سرعت مطمئن از روی سکو با حرکت نمایشی پرش نماید. ۱۶ نفر به مرحله فینال راه پیدا خواهند کرد که روز جمعه مرحله فینال برگزار خواهد شد.

بهرام ساوه شمشکی مسئول فنی برگزاری مسابقات اسنوبرد کراس جام کوئیک سیلور و نماینده فنی فدراسیون جهانی اسکی اعلام کرده است که با توجه به حساسیت های بالای این مسابقات از مرتضی صید و جلال کیا شمشکی قهرمانان اسبق تیم ملی اسنوبرد کشورمان که تجربیات خوبی در رشته ورزشی اسنوبرد دارند هم استفاده خواهند کرد. برودت مناسب هوا و حجم انبوه برف هم کمک بسیار بزرگی است تا مسیر پیست مسابقه به نحو احسن آماده گردد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار